Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

Η Ορθόδοξος Χριστιανική Ελλάδα….τελειώνει!

 ο πρ. Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος

Σήμερα θα συνταράξω τις συνειδήσεις, όσων ακόμη πιστεύουν στο Σωτήρα Χριστό και στην δοξασμένη Ελλάδα μας!

Θα σας παρουσιάσω μερικά περιστατικά από την πρόσφατη ειδησεογραφία των ημερών μας, τα οποία θα σας κάνουν να ανατριχιάσετε!

Το μήνυμα, που μας δίδουν, είναι ότι η αμαρτία κυριαρχεί ολόγυρά μας. Ο Διάβολος χορεύει από την χαρά του, ότι επεκτείνει την κυριαρχία του! Η Ελλάδα γίνεται αγνώριστη. 

Η επιδημία - και όχι η πανδημία - του Κορωνοϊού ήταν μια ευκαιρία στους πολεμίους της Πίστεώς μας να αναδείξουν την μοχθηρία της ψυχής των εναντίον του Σωτήρος Χριστού!

Οι μυστικές δυνάμεις της Παγκοσμιοποιήσεως έδωσαν τις εντολές και η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, με εργοδηγό τον Υπουργό κ. Νικ. Χαρδαλιά, κάθε τόσο εκδίδει και νέες, σκληρές δε και απάνθρωπες, εντολές για lockdown, κλείσιμο των καταστημάτων, απαγόρευση της κυκλοφορίας κλπ. κλπ.

Είμαστε δηλ. κάτω από ένα απολυταρχικό καθεστώς, το οποίον φέρει το επικάλυμμα της δήθεν Δημοκρατίας!

Βιώνουμε ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ στην πιο απάνθρωπη μορφή της! Βιώνουμε τη Χούντα μιάς ....αρρωστημένης Δημοκρατίας!

Την ίδια ώρα οι δυνάμεις του κακού πανηγυρίζουν! Οι οπαδοί της νομιμότητος υποφέρουν, ενώ οι εργάτες της ανομίας και της ανηθικότητος πανηγυρίζουν! Και ο Διάβολος χορεύει! 

Ενώ, λοιπόν, βιώνουμε καταστάσεις διωγμού της Εκκλησίας οι Εκκλησιασικοί Ταγοί κοιμούνται τον ύπνον του ... Δικαίου!

Ο κόσμος χάνεται, αλλά η φωνή της Εκκλησίας ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ! Εκλείσαμε τους Ναούς, δηλ. προέβημεν σε ΕΞΩΣΗ των πιστών από τον Οίκο του Κυρίου! 

Και όχι μόνον αυτό! Αλλά και μερικοί «μοντέρνοι» Αρχιερείς δεν διστάζουν να διατυπώσουν δημοσίως τις αντίχριστες σκέψεις και προτάσεις των.

Ιεράρχης της Θεσσαλίας τόλμησε να διατυπώσει τα εξής φρικτά λόγια: «Η Εκκλησία σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στα σύγχρονα προβλήματα χρειάζεται ποιμένες που θα έχουν νέες αντιλήψεις στον τρόπο, τη σκέψη και τη δράση»!

Θέλετε να δείτε τα αποτελέσματα; Σύμφωνα με μια πρόσφατη στατιστική τώρα πλέον μόνον το 25% της Ελληνικής Κοινωνίας εμπιστεύεται την Εκκλησία!

Την Εκκλησία, η οποία εγκατέλειψε τη Διδαχή του Ευαγγελίου, την Κατήχηση των πιστών, την καθοδήγηση της Νεολαίας κλπ. και έδωσε προτεραιότητα στα συσσίτια! 

Όλο το βάρος των Επισκόπων εξαντλείται στην εξασφάλιση της τροφής για το σώμα! Για την αθάνατη ψυχή σχεδόν τίποτε! Εκλείσαμε και τους Ναούς! 

Σε λίγο, συνεπεία της επερχομένης γενικής πτωχεύσεως, θα κλείνουν σταδιακά και πολλοί Ναοί! Θα κλείνουν, διότι δεν θα έχουν την δυνατότητα να καλύψουν τα λειτουργικά τους έξοδα (ψάλτες, νεωκόρος, ηλεκτρικό ρεύμα κλπ)!

Η Εκκλησία διαλύεται! 

Κι εμείς, οι Επίσκοποι, υπνώττουμε! 

«Κύριε, σώσον τους ευσεβείς» είναι η καθημερινή ικεσία μου προς τον Φιλάνθρωπον Θεόν! 

Καί συνεχίζω: «Κύριε, σώσον τόν Λαόν Σου καί ευλόγησον την κληρονομίαν Σου»! 

Επισφραγίζω δε την ικεσίαν μου προς την Πάναγνον Μητέρα του Κυρίου μας, την Υπεραγίαν Θεοτόκον, την και Τρυπητήν επονομαζομένην, με τα λόγια: «Την πάσαν ελπίδα μου εις Σε ανατίθημι. Μήτερ του Θεού φύλαξόν με υπό την σκέπην Σου». ΑΜΗΝ!

ΚΑΙΡΟΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ, ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ!

Να επιστρέψουμε στην αγκαλιά του Θεού! Να αναθεωρήσουμε τον τρόπο της ζωής μας! Να πολεμήσουμε τα πάθη μας! Να νικήσουμε τις αδυναμίες μας.

Να διορθώσουμε τα ελαττώματά μας! Να τρέξουμε στην Εξομολόγηση! Να κλάψουμε για τις αμαρτίες μας! Να αυξήσουμε την προσευχή μας!

Να ανοίξουμε τις εκκλησίες, τον Οίκο Κυρίου, το σπίτι του Θεού! Να ζήσουμε την εν Χριστώ ζωήν!

Να βιώσουμε αυτό, το οποίον μας υπέδειξε η Μητέρα Εκκλησία κατά την ώραν της βαπτίσεώς μας: «Όσοι εις Χριστόν εβαπτίσθητε, Χριστόν ενεδύσασθε!» Να γίνουμε δηλ. Χριστοφόροι!

ΠΗΓΗ apotixisi

"Ἀκόμη και τυχαία να ξυπνήσεις τη νύχτα, μην ξανακοιμηθείς ἀμέσως..."

  Ὅσιος Πορφύριος ὁ Καυσοκαλυβίτης


 Πολὺ ὠφελεῖ νὰ σηκώνεστε τὴ νύχτα γιὰ προσευχή

Καλύτερη εἶναι ἡ προσευχὴ τῆς νύχτας. 

Εἶναι μία συνήθεια, μόλις ξυπνήσεις, νὰ πεταχτεῖς ἀμέσως ὄρθιος. 

Μπορεῖ βέβαια, νὰ γυρίσεις ἀπ' τὴν ἄλλη μεριὰ καὶ νὰ σὲ πάρει ὁ ὕπνος μέχρι τὸ μεσημέρι. 

Πολὺ κακό! 

Γι'αυτό μόλις ξυπνήσεις, ἀμέσως νὰ σηκωθεῖς. 

Νὰ διαλέγεις τὶς ὧρες τῆς νύχτας. 

Μπαίνεις εὐκολώτερα στὴν προσευχή. 

Αὐτὸς πού ἀγρυπνεῖ τὴ νύχτα στὴν προσευχή, τὴν ἄλλη μέρα μπορεῖ νὰ ἐργαστεῖ πιὸ καλά. 

Διότι τὸν χαριτώνει ὁ Θεὸς καὶ ἀνανεώνεται ψυχικά. 

Ἀντίθετα, ὅποιος δὲν ἔχει διάθεση νὰ κάνει θυσίες γιὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ, ὁ ἴδιος ἀποκλείει τὸν ἑαυτὸ του ἀπ' τὴν Χάρη. 

Ἀκόμη καὶ τυχαία νὰ ξυπνήσεις τὴ νύχτα, μὴν ξανακοιμηθεῖς ἀμέσως. 

Εἶναι μία εὐκαιρία πού σοῦ δίνει ὁ Θεὸς νὰ προσευχηθεῖς, ὅσο μπορεῖς μὲς στὴν ἡσυχία.  

ΠΗΓΗ amfoterodexios

Ξεχάσαμε πως υπάρχει και μια Ψυχή. Γι'αυτό και μας τσάκισε ο φόβος!

 Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος

Ψυχολόγος M.Sc.

Αποτύχαμε φίλε μου. Αποτύχαμε παταγωδώς. Στηριχθήκαμε αποκλειστικά στις δικές μας τις δυνάμεις. Πιστέψαμε πως όλα γίνονται, απλά, με καλή θέληση και δουλειά. Επιστήμη, πολιτική, φιλοσοφία, οικονομικά...
Και όμως. Τι καταφέραμε;
Δες τον εαυτό σου. Δες εμένα. Δες μας όλους μας και πες. Ένας φόβος ατελείωτος. Ένα καθεστώς του τρόμου...
  Ξέρεις τι πιστεύω; Πιστεύω πως φταίει που αποκοπήκαμε από τις ρίζες μας. Ντραπήκαμε για αυτές.
Και έτσι ξεχάσαμε.
Ξεχάσαμε από που κρατάει η σκούφια μας και ποιος είναι ο προορισμός μας.
Ξεχάσαμε τον Θεό. 

Ξεχάσαμε το Ευαγγέλιο.

 Ξεχάσαμε πως υπάρχει Ελπίδα. Πως υπάρχει Ανάσταση.

 Ξεχάσαμε πως υπάρχει και μια Ψυχή. Για αυτό και μας τσάκισε ο φόβος.

Πατήρ Παῦλος Ντανᾶς σέ Μητσοτάκη: Ὅλα αὐτά δέν θά τά κάνατε, ἐάν ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος δέν ὑποχωροῦσε στίς ἀντιχριστιανικές, ἀνθελληνικές καί ἀπολυταρχικές σας ἐνέργειες!

 


Ἀνοικτή Ἐπιστολή στόν Πρωθυπουργόν τῆς Ἑλλάδος κ. Κυριάκον Μητσοτάκην 

Κύριε Πρωθυπουργέ, 

Μέ τή χάρη τοῦ Θεοῦ, ὡς ἁπλός κληρικός τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας, ἐπιθυμῶ νά σᾶς ἀναφέρω τά κάτωθι: 

1. Ἀπό τήν πρώτη στιγμή πού ὁρκισθήκατε Πρωθυπουργός, δώσατε τήν εἰκόνα τοῦ πολιτικοῦ πού σέβεται τά ἱερά θέσμια τῆς Πατρίδος μας καί ὁρκισθήκατε μέ τήν παρουσία τοῦ Ἀρχιεπισκόπου κ. Ἱερωνύμου μέ θρησκευτικό ὅρκο. Ὡστόσο, οἱ πράξεις σας ἀπέδειξαν τήν ὑποκριτική σας συμπεριφορά ἀπέναντι στήν Ἐκκλησία. Μοῦ θυμίζετε τά λόγια τοῦ Εὐριπίδη (Ἱππόλυτος): «Ἡ γλῶσσ’ ὁμώμοχ’ ἡ δέ φρήν ἀνώμοτος». «Ἡ γλώσσα μου ὁρκίστηκε, ἀλλά ὁ νοῦς μου δέν δεσμεύτηκε... ἀπό τόν ὅρκο». καί τά λόγια τοῦ Γάλλου Προέδρου Charles de Gaulle: «Προκειμένου νά γίνει ἀφέντης ὁ πολιτικός, προσποιεῖται τόν ὑπηρέτη».

2.   Μέ ἰταμό τρόπο ἀκυρώσατε τήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τίς ἡμέρες τῆς Μ. Σαρακοστῆς, τῆς Μ. Ἑβδομάδος καί τοῦ Πάσχα. Ποιός εἶστε ἐσεῖς πού διαγράφετε, μονομιάς, τά Κοσμοσωτήρια γεγονότα τοῦ Πάθους καί τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ; Δηλώνετε, ὅτι εἶστε ὀρθόδοξος χριστιανός καί μέ τίς ἀσεβεῖς ἀποφάσεις σας γίνεσθε διώκτης, βλάσφημος καί ὑβριστής τῶν θείων, τῶν ἱερῶν καί τῶν ὁσίων.

     Ἀλήθεια, μέ τί θράσος τολμήσατε νά λικνίζεστε μέ τήν Ἄλκηστη Πρωτοψάλτη ἐν μέσῳ καραντίνας, ἐνῶ ταυτόχρονα ἀφαιρέσατε τίς πινακίδες καί ἐπιβάλλατε πρόστιμο, γιά ἄσκοπη μετακίνηση στόν ὁδηγό τοῦ ἀγροτικοῦ αὐτοκινήτου, πού περιέφερε τήν θαυματουργό εἰκόνα τῆς Παναγίας τῆς Τρυπητῆς στό Αἴγιο; Γιατί τόση μωρία; Γιατί τά μεγάφωνα ἀπό τά τζαμιά ἦταν ἀνοικτά ἐκεῖνες τίς ἡμέρες καί τά μεγάφωνα τῶν ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν ἦταν κλειστά; Γνωρίζετε, ὅτι τό τζαμί στό Βοτανικό εἶναι ἀνοικτό καί προσέρχονται οἱ μουσουλμάνοι γιά νά προσευχηθοῦν; Γιατί τέτοια ἐξαίρεση; Μόνον οἱ δαίμονες, οἱ ἄθεοι καί οἱ δαιμονισμένοι τρέμουν τήν ὑμνωδία τῆς Ἐκκλησίας μας.

3.   Οἱ ἀρχαῖοι ἡμῶν πρόγονοι ἔλεγαν: «Τό δίς ἐξαμαρτεῖν οὐκ ἀνδρός σοφοῦ» (Μένανδρος). Ἐπιβάλλετε τώρα δεύτερη καραντίνα καί ὄχι «Lockdown», γιατί δέν εἴμαστε Ἄγγλοι, ἀλλά Ἕλληνες καί ἔτσι νεκρώσατε τήν Ἐκπαίδευση, αὐξήσατε τήν ἀνεργία, τήν φτώχεια, τήν πείνα. Ἐπί τοῦ προκειμένου θέματος, ὁ Βρετανικός Τύπος «The Guardian» γράφει: «Ἐν μέσῳ τῆς ἐπιδημίας τό χάσμα τῆς ἀνισότητας μεταξύ πλουσίων καί πτωχῶν ἔχει αὐξηθεῖ τρομακτικά». Καί ἐπιπλέον, ζοῦμε τήν ἔκρηξη τῶν ψυχολογικῶν προβλημάτων καί αὐτοκτονιῶν γιά τά ὁποῖα ἑκουσίως δέν γίνεται καθόλου λόγος.

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ Η ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΣ

   ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητού

Ορισμένοι άγιοι της Εκκλησίας μας έχουν την προσωνυμία Μεγαλομάρτυρες, διότι υπέστησαν ιδιαίτερα σκληρά βασανιστήρια, κατά την ομολογία τους στο Χριστό και την άρνησή τους να ασπασθούν αλλότριους ψεύτικους «θεούς» και να θυσιάσουν στα άψυχα είδωλα. Ανάμεσα σ’ αυτούς συγκαταλέγεται η Μεγαλομάρτυς Βαρβάρα, μια ηρωική κόρη, η οποία αντάλλαξε τις δόξες του κόσμου με την πίστη της και την προσήλωσή τους στο Σωτήρα Χριστό.

       Γεννήθηκε και έζησε σε καιρούς, στα χρόνια του αυτοκράτορα Μαξιμιανού (286-305), όπου είχε λάβει χώρα ο μεγαλύτερος και σκληρότερος διωγμός κατά των Χριστιανών, από το αντίχριστο και δαιμονικό Ρωμαϊκό Κράτος. Ήταν κόρη ενός φανατικού ειδωλολάτρη, ονόματι Διοσκούρου, ο οποίος συγκαταλέγονταν στους ευγενείς, πλουσίους και αξιωματούχους της μεγάλης πόλεως Ηλιουπόλεως της Αιγύπτου. Ο Διόσκουρος φρόντισε να την μεγαλώσει με την ευσέβεια στα δαιμονικά είδωλα και τους ανύπαρκτους, διεφθαρμένους «θεούς», οι οποίοι υπαγόρευαν στους άτυχους λατρευτές τους κάθε ανηθικότητα και κακουργία. Να τους μοιάζουν οι άνθρωποι, να γίνουν μιμητές τους. Φρόντισε επίσης να της δώσει την πιο μεγάλη εκπαίδευση, στέλνοντάς την στις ονομαστές σχολές της Αλεξάνδρειας. Είχε αναδειχθεί ως μία από τις σπουδαιότερες κόρες της περιοχής.

       Όταν έφτασε στην εφηβεία, παρουσίασε ασυνήθιστο σωματικό κάλλος, γεγονός που ανάγκασε τον Διόσκουρο να την κλείσει στον πύργο του, από φόβο μήπως την απαγάγουν, σύμφωνα με τα βάρβαρα ήθη της εποχής. Αλλά υπήρχε και μια άλλη αιτία: την εποχή αυτή, παρ’ όλους τους σκληρούς διωγμούς εναντίων του Χριστιανισμού, μεγάλα πλήθη ειδωλολατρών εγκατέλειπαν την ειδωλολατρία και ασπάζονταν την πίστη στο Χριστό. Περισσότερο, μεταστρέφονταν οι νέοι, οι οποίοι δεν ικανοποιούνταν από την παχυλή ειδωλολατρία. Έτσι οι ειδωλολάτρες γονείς φρόντιζαν να περιορίζουν τα παιδιά τους.

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Οι κλειστοί ναοί απειλούν τους πιστούς. Οι ανοιχτοί όλους τους ιούς !

 Μητροπολίτης Μεσογαίας & Λαυρεωτικής Νικόλαος

Διαβάζει κανείς ότι στην Αγγλία ανοίγουν οι εκκλησίες για τα Χριστούγεννα. Μαζί με όλες και οι Ορθόδοξες. Από σήμερα και η Ιρλανδία επιτρέπει 50 πιστούς στις λειτουργίες.

Στην Ολλανδία δεν έκλεισαν καθόλου στη δεύτερη φάση, και ας υπήρξε τεράστια έκρηξη κρουσμάτων και θυμάτων της πανδημίας.

Το ίδιο στην Πολωνία, καίτοι κι εδώ η κατάσταση υπήρξε πολύ δριμύτερη από ό,τι στην Ελλάδα.

Στις ΗΠΑ, το Ανώτατο Δικαστήριο απαγόρευσε στην πολιτεία της Νέας Υόρκης να επιβάλει αυστηρά όρια παρουσίας σε οίκους θρησκευτικής λατρείας, ως αντισυνταγματική ενέργεια.

Ο Μακρόν ανακοινώνει άνοιγμα των εκκλησιών στη Γαλλία. Γιατί; Επειδή οι πιστοί είναι λιγότεροι και συνεπώς η απειλή μικρότερη; Ή μήπως επειδή «η τέλεση των θρησκευτικών καθηκόντων είναι συνταγματικό δικαίωμα» στη Γαλλία και στην Αμερική και όχι στην Ελλάδα;

Τώρα βλέπουμε και στην Κύπρο. Επιβάλλονται μέτρα, που δεν στερούν από τον πιστό λαό την αναπνοή του. 75 πιστοί σε κάθε ναό. Η Λεμεσός και η Πάφος ανοίγουν τους ναούς για να γιορτάσουν τον Απόστολο Ανδρέα. Η Πάτρα κλείνει τον Άγιο Ανδρέα για να μη γιορτάσει τον Άγιό της ο λαός! Με αστυνομική επιτήρηση. Και ακολουθούν οι άγιοι του Δεκεμβρίου. Και μετά Χριστούγεννα...

Και διερωτώμαστε: Γιατί στην Ελλάδα τόσο ασφυκτικά τα μέτρα; Γιατί, αντί σταδιακά να χαλαρώνουν, τώρα η λατρεία να αστυνομεύεται;

Περί απογνώσεως (δηλαδή, περί απελπισίας)

 Απόδοση στην Νεοελληνική:

Σάββας Ηλιάδης

Δάσκαλος

Το βιβλίο «ΠΑΝΔΕΚΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΩΝ ΓΡΑΦΩΝ» αποτελεί αποθησαύριση μελετών, στο οποίο αποκαλύπτεται το πνεύμα των αγίων Γραφών για κάθε αρετή και κακία μέσα σε 130 Κεφάλαια. Γράφτηκε από τον Μοναχό Αντίοχο τον Πανδέκτη (τον εκ Γαλατίας) και εκδόθηκε με την εγγυητική σφραγίδα και υπογραφή του αγίου Νεκταρίου. Όμως, επειδή καθίσταται δυσανάγνωστο και δυσνόητο από τους περισσότερους χριστιανούς, λόγω της αρχαίας που χρησιμοποιεί, δεν κυκλοφορείται όσο του αξίζει και παραμένει άγνωστο. Εμείς προσπαθούμε, συν Θεώ και στο κατά δύναμη, να αποσπάσουμε επίκαιρα θέματα και να τα δημοσιεύσουμε, μεταφέροντάς τα στην Νεοελληνική. Και νομίζουμε πως, με τους καιρούς που διατρέχουμε, το ως άνω θέμα είναι πολύ επίκαιρο και θα αναπαύσει και θα βοηθήσει πολλές ψυχές.

Απόσπασμα από τον 27ο  Λόγο

Το πάθος της απογνώσεως είναι το φοβερότερο και πλέον δυσθεράπευτο από όλα τα άλλα πάθη που προηγούνται, μέχρι να πέσει η ψυχή σ` αυτό. Διότι οδηγεί τον άνθρωπο στην απιστία και στην απελπισία` και ως εκ τούτου παραδίνει τον εαυτό του στα χέρια των πονηρών δαιμόνων και καθίσταται γι` αυτούς τροφή και αντικείμενο δαιμονικής χαράς. Όπως αντιθέτως ο πιστός, ο οποίος ελπίζει, είναι τροφή του Χριστού «διότι, λέει, δική μου πολυτιμότατη τροφή είναι να πράττω το θέλημα Εκείνου, ο οποίος με έστειλε, του Πατέρα μου» (Ιω. 4,34). Θέλημα δε του Πατέρα του είναι το να σωθούν όλοι οι άνθρωποι. Έτσι και του πονηρού και ανθρωποκτόνου διαβόλου το θέλημα είναι να φέρει τον άνθρωπο στην απόγνωση και να τον οδηγήσει στην απώλεια, στον πνευματικό θάνατο.

Εμείς λοιπόν, που ντυθήκαμε τον Χριστό και είμαστε μέλη του σώματός του και ακούμε απ` αυτόν να λέει ότι «εγώ δεν ήλθα να καλέσω εκείνους που νομίζουν τον εαυτό τους δίκαιο, αλλά τους αμαρτωλούς, για να τους οδηγήσω στην μετάνοια και την σωτηρία» (Ματθ.9,13), ας αγωνιστούμε με την μετάνοια, ώστε να εξευμενίσουμε τον αμνησίκακο Θεό μας, για να μην ακούσουμε από τον Ιερεμία` «Μήπως εκείνος που πέφτει, δεν σηκώνεται; Μήπως εκείνος που χάνει τον δρόμο του και παραπλανάται, δεν προσπαθεί να επιστρέψει;»(Ιερ.8,4). Και πάλι` «Δεν υπάρχει λοιπόν ιαματικό βάλσαμο στην χώρα Γαλαάδ ή δεν βρίσκεται εκεί γιατρός; Διότι αυτός ο λαός μου παραπλανάται σε μίαν αδιάντροπη απομάκρυνση από μένα»(Ιερ. 8,22)    

Ὁ Ἅγιος Πορφύριος δὲν συμφωνοῦσε μὲ τοὺς διαλόγους, οὔτε μὲ τὶς μεταβάσεις τοῦ Πατριάρχη στὴν Ρώμη!

Τοῦ ἱερομονάχου Δαμασκηνοῦ, Ἱ. Κ. Φιλαδέλφου, Ἅγιον Ὂρος

Ὁ γράφων, ὡς γνωρίζων ἐκ τοῦ σύνεγγυς τὸν ἅγιον Πορφύριον, ἀπὸ τὰ φοιτητικά του χρόνια, κατὰ τὴν δεκαετίαν τοῦ 1960, ὄτε οὗτος ἦτο ἐφημέριος εἰς τὴν Πολυκλινικὴν Ἀθηνῶν τῆς ὁδοῦ Πειραιῶς, καὶ διατηρήσας τὴν πνευματικὴν ἐπικοινωνίαν, μέχρι τῆς κοιμήσεώς του, βεβαιώνει ὅτι ὁ ἅγιος Πορφύριος δὲν συνεφώνει μὲ τὰς μεταβάσεις τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου εἰς τὴν Ρώμην οὔτε μὲ τοὺς διαλόγους, καθ’ ὂν τρόπον γίνονται. Τούτο μοὶ ἀνέφερε ἀπὸ τηλεφώνου, καὶ κατὰ μήνα Δεκέμβριον τοῦ 1987.

Αἴφνης κατὰ τὴν διάρκειαν τῆς νυκτός, κατὰ τὸν Δεκέμβριον τοῦ 1987, ὄτε ἠσχολούμην, μὲ τὴν κατόπιν ἐντολῆς τῆς Ἱ. Κοινότητος, ὡς Ἀρχιγραμματεύς, σύνταξιν τοῦ σχεδίου τῆς ἐπιστολῆς, δι’ ἢς ὁμοφώνως ἡ Ἱ. Κοινότης ἀντέδρασεν εἰς τὴν Πατριαρχικὴν ἐπίσκεψιν ἐν Ρώμη καὶ τὰ ἐκεῖ γενόμενα ἐν τῷ ναῷ τοῦ Ἁγίου Πέτρου, ἀκούω τὸ τηλέφωνον καὶ τὸν Γέροντα Πορφύριον νὰ...ὁμιλῆ. «Τί γράφεις, μωρέ;» Γράφω, Γέροντα, τὴν ἐπιστολήν, ἢν προτίθεται ἡ Ἱ. Κοινότης νὰ ἀποστείλη, ὡς διαμαρτυρίαν, εἰς τὸν Παναγιώτατον Πατριάρχην Δημήτριον, διὰ τὴν ἐπίσκεψίν του εἰς τὴν Ρώμην. 

Καὶ συνεχίζει: «Διάβασε τὸ γράμμα νὰ ἀκούσω». Ὁ ὑποφαινόμενος εἰς τοιαῦτα δύσκολα δογματικὰ θέματα ποτὲ δὲν ἔγραφε πρὸς τὸν Πατριάρχην, χωρὶς νὰ συμβουλευθῆ τὸ ἀρχεῖον, πλούσιον εἰς τοιαῦτα θέματα, τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος, ἔνθα ἐξεφράζετο τὸ διαχρονικὸν φρόνημα τοῦ Ἁγίου Ὅρους.

Ἔγραφα λοιπόν: «Πῶς, Παναγιώτατε, μετέβητε ἐν τῷ ἀμοίρῳ τῆς Χάριτος Ναῷ τῶν ἀπ’ αἰώνων αἱρετικῶν; Ἡ Ρώμη δὲν ἔχει τὴν Χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, οὔτε ἔγκυρα μυστήρια».

Καὶ ὁ πατὴρ Πορφύριός μου ἀπαντᾶ: «Ὡραία τὰ γράφεις. Θὰ ἀρέση ἡ ἐπιστολὴ εἰς τὸν Πατριάρχην. Δὲν μπορεῖς νὰ εἴπης εἰς τοὺς Παπικούς, ὅτι ἔχουν Χάριν καὶ Μυστήρια. Δὲν ἔπρεπε ὁ Πατριάρχης νὰ μεταβῆ εἰς τὴν Ρώμην, διότι αὐτοὶ κερδίζουν, χωρὶς νὰ διορθώνωνται καὶ ζημιοῦται ἡ Ὀρθοδοξία. Ὁ Παπισμὸς εἶναι μόνον ὑπερηφάνεια. Ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι μόνον ταπείνωσις. Ἔβλεπον μὲ τὸ διορατικὸν χάρισμα τὸν ναὸν τοῦ ἁγ. Πέτρου καὶ τὸ Βατικανὸν κατέβαλε κάθε προσπάθειαν νὰ ἐντυπωσιάση μὲ τὴν τελετουργίαν. Ὁ Πατριάρχης ἵστατο σοβαρὸς καὶ σκεπτικός». 

Ταῦτα καταθέτω εἰς τὴν Ἐκκλησίαν, κατ’ ἐνώπιον Κυρίου, ὅτι μοῦ εἶπε ἐπὶ λέξει ὁ ἅγιος τοῦ Θεοῦ καὶ προορατικὸς προφήτης Πορφύριος. «Τὰ μωρά τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεός, ἴνα καταισχύνη τοὺς σοφούς», ἴνα ἐκφρασθῶ κατὰ τὸν ἅγιον Ἀπόστολον Παῦλον.

Η εξουσία του σκότους…

   Παπα - Ηλίας Υφαντής

Ο Χριστός είπε στη σπείρα των γραμματέων και των φαρισαίων, όταν πήγαν να τον συλλάβουν: «Κάθε μέρα ήμουνα ανάμεσά σας και δεν με συλλαμβάνατε. Και ήρθατε μέσα στη νύχτα με ξύλα και μαχαίρια σαν να είμαι ληστής. Για ν’ αποδείξετε έτσι ότι αυτή είναι η δική σας εξουσία και η ώρα του σκότους»!

Παρόμοια ενεργεί και σήμερα η σπείρα των παγκόσμιων δολοφόνων. Έχει φροντίσει να επιβάλει με όλα τα πανίσχυρα μέσα, που διαθέτει, το εφτάδιπλο σκοτάδι του νεοταξικού μεσαίωνα. Γιατί, όπως λέει το Ευαγγέλιο «πας ο φαύλα πράσσων μισεί το φως και ουκ έρχεται προς το φως, ίνα μη αποκαλυφθώσι τα έργα αυτού, ότι πονηρά εισί». Γνωρίζουν ότι η εγκληματική τους δραστηριότητα προσκρούει στον βαθύτερο πυρήνα του ανθρώπου. Τον οποίο προσπαθούν τώρα με τα εμβόλια, όπως λέγεται, να τον μεταλλάξουν. Και είναι έτοιμοι να τιμωρήσουν σκληρά όσους αντιτάσσουν τη λογική και την ηθική τους συνέπεια. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι έφτασαν στο σημείο να διακόψουν ακόμη και ομιλία του Προέδρου Τραμπ.

Θεός τους ο Σατανάς. Ηθική τους το έγκλημα. Ηδονίζονται με την κακουργία σε βάρος της ανθρωπότητας. Πανηγυρίζουν με τον κορονοϊό. Όχι μόνο για την δουλαγώγηση, που επιβάλλουν με την κορονοϊοτρομοκρατία, αλλά και τον άφθονο μαμωνά, που προσπορίζονται. Θέλουν όμως με κάθε τρόπο να αποκρύπτουν  την εγκληματική τους δραστηριότητα. Κι αλλοίμονο σ’ αυτούς, που τολμούν να την αποκαλύπτουν.

ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ (ΜΕ ΤΟ ΖΌΡΙ)


 

Σαν να σε …τσιμπήσει μύγα.. και μην κάνεις σα μωρό είν εμβόλιο - σφραγίδα για τον κορονοϊό 

Έλα σήκωσε το μπράτσο μη ρωτάς πολλά - πολλά Έλα μη σου κάτσω μπάτσο Έλληνα ραγιά

Σαν να σε …τσιμπήσει μύγα.. και μην κάνεις σα μωρό είν εμβόλιο - σφραγίδα για τον κορονοϊό 

Έλα σήκωσε το μπράτσο μη ρωτάς πολλά - πολλά Έλα μη σου κάτσω μπάτσο Έλληνα ραγιά

 Δε μπορείς σε καφενείο ούτε σε μετρό να μπεις το παιδί σου στο σχολείο ούτε και να εργαστείς

 Στην σειρά λοιπόν ελάτε ένας - ένας στη γραμμή Καμπουράκης – Πορτοσάλτε δώσαν εντολή

 Με το ζόρι, με το ζόρι στην σειρά και μη μιλάς Με το ζόρι, με το ζόρι το εμβόλιο θα φας 

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ Η ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ, ΕΙΣΤΕ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ !!

 Νίκος Αντωνιάδης

73 % ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΕΕΙ Ο Χ Ι ΣΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ -
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ...ΣΤΟ MEGA !!
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΩ ΟΤΙ OI 56.000 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΜΟΛΙΑΣΜΟΥ ,
ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ FACEBOOK ,
ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΠΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ; !
OΠΟΤΕ, ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ :
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ,
ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕΡΑ ,
ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΕΒΑΖΑΝ ΜΑΣΚΑ ,
ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΑΝΕ ΜΑΣΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΗΘΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ “ΦΟΝΙΚΟ” ΙΟ !!
ΠΡΟΣΟΧΗ, ΟΜΩΣ !!
ΕΠΙΜΕΝΩ :
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ,
ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΜΕΣΗ ΑΛΛΑ Α Π Ο Λ Υ Τ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ,
ΜΕ ΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ !!

Διδαχές ἁγίου Πορφυρίου

 









Μιά ἀνάμνηση ἀπό τόν ἀοίδιμο Γέροντα Τιμόθεο τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Ρώσσου τοῦ Ὁμολογητοῦ

 «Σᾶς ἀγαπῶ, σᾶς ἀγαπῶ ὅλους πολύ...»

...Σέ μιά γωνιά τοῦ μεγάλου ἀρχονταρικιοῦ στό μοναστήρι μας, μιά ὁμάδα μοναχῶν συζητoῦσε τά προβλήματα πού ταλανίζουν τήν Πατρίδα ἀλλά καί τήν Πίστη μας. Ἀπορροφημένοι ἀπό τήν ἐνδιαφέρουσα συζήτηση, ξαφνικά ἀντικρίσαμε στό βάθος ἕναν μοναχό νά ὁδηγεῖ πρός τό μέρος μας ἕνα τετράτροχο ἀναπηρικό καροτσάκι· ἐπάνω του ὁ σεβαστός Καθηγούμενος τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Ρώσσου τοῦ Ὁμολογητοῦ π.Τιμόθεος. Σηκωθήκαμε ὄρθιοι, γεμάτοι χαρά γιά νά τόν ὑποδεχθοῦμε.

Μόλις μᾶς πλησίασε, τό πρόσωπό του ἔγινε ἥλιος ἀπό χαρά. Σήκωσε τά χέρια ψηλά καί εἶπε: «Σᾶς ἀγαπῶ, σᾶς ἀγαπῶ ὅλους». Ὁ Γέροντας ἦταν 92 ἐτῶν. Ἄλλαξε ὁλονῶν μας ἡ ψυχική διάθεση. Τό θέμα τῆς συζήτησής μας ἐκείνη τή στιγμή ἦταν ἡ μετάδοση τῆς θείας Κοινωνίας καί οἱ βλασφημίες τῶν πολιτικῶν ἀρχόντων, δυστυχῶς ὅμως καί κάποιων ἐκκλησιαστικῶν. Ὁ Γέροντας μέ τά μάτια διεσταλμένα ἀπό τή συγκίνηση πῆρε τόν λόγο. Μέ βραχνή φωνή, ἀνακατεμένη μέ δάκρυα καί λυγμούς, ἄρχισε νά ἀναφέρεται στά πρῶτα χρόνια τῆς ἱερατικῆς του σταδιοδρομίας στή Χαλκίδα. Ἦταν τότε ἱεροκήρυξ, ἐπί Μητροπολίτου Γρηγορίου «τοῦ εὐλαβοῦς». Ἅπλωσε τήν ἐμπειρία του μπροστά μας μέσα σέ ἄμετρη συγκίνηση. Μᾶς ἀνέφερε περιστατικά ὅπου κοινωνοῦσε ἀνθρώπους μέ νοσήματα φοβερά καί μολυσματικά! Ποτέ δέν σκέφθηκε ὅτι μπορεῖ νά κολλήσει ὁ ἴδιος κάποια ἀσθένεια ἀπό τή θεία Κοινωνία.

Μνήμη του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου

 


Σήμερα, 2 Δεκεμβρίου, η εκκλησία μας τιμά τη μνήμη του Οσίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου.

Ο Άγιος Πορφύριος γεννήθηκε το 1906 από ευσεβείς και πολύ φτωχούς γονείς στον Άγιο Ιωάννη Καρυστίας Ευβοίας. Στο σχολείο πήγε μέχρι Β΄ Δημοτικού. Τα γράμματα, όπως μου είπε, τα έμαθε διαβάζοντας το Ευαγγέλιο και τα λειτουργικά βιβλία της Εκκλησίας.

Ο πατέρας του είχε πάει να δουλέψει στη διώρυγα του Παναμά, για να συντηρήσει την οικογένειά του. Κι ο μικρός Ευάγγελος -αυτό ήταν το όνομα του Γέροντα- δούλευε στα χωράφια και έβοσκε τα λιγοστά πρόβατά τους στις πλαγιές του χωριού. Εκεί διάβαζε και το Βίο του Αγίου Ιωάννου του Καλυβίτη. Τόσο πολύ τον συνεπήρε η αγία μορφή του Οσίου, που άρχισε να σκέπτεται να τον μιμηθεί.

Μικρός καθώς ήταν, 13-14 ετών, βρήκε τον τρόπο και έφυγε για το Άγιον Όρος. Οι απόπειρες να φτάσει στο Άγιον Όρος, για να ασκητέψει, είχαν ξεκινήσει μόλις από τα 12 του χρόνια! Όταν τελικά τα κατάφερε, εγκαταστάθηκε στα Καυσοκαλύβια και έγινε υποτακτικός σε ένα κελί, σε δύο πολύ καλά και αυστηρά Γεροντάκια. Έζησε μαζί τους 5-6 χρόνια, έμαθε την καλογερική, την «άκρα» και «χαρούμενη» όπως έλεγε, υπακοή, την καθαρή αγάπη του Θεού και δέχθηκε -άδολο και αγνό παιδί όπως ήταν- το διορατικό χάρισμα. Όμως αρρώστησε άσχημα, και ο Θεός έδειξε ότι ήθελε να τον «μεταθέσει» στον κόσμο, για να μπορέσει να φωτίσει τους ανθρώπους με τη χάρη που είχε, να τους εμπνεύσει, να τους παρηγορήσει, να τους καθοδηγήσει. Έτσι, γύρισε στην πατρίδα του την Εύβοια, όπου εγκαταβίωσε στο Μοναστήρι του Αγίου Χαραλάμπους στο Αυλωνάρι. Εκεί θεραπεύθηκε.

Σε ηλικία 20 ετών συναντήθηκε με τον Αρχιεπίσκοπο του Σινά Πορφύριο, ο οποίος θαύμασε για τα ουράνια χαρίσματα του νέου Μοναχού και τον χειροτόνησε πρεσβύτερο, δίνοντάς του το όνομά του: Πορφύριος. Φανταστείτε ότι περιέγραψε στον Αρχιεπίσκοπο την Ιερά Μονή του Σινά με λεπτομέρειες, χωρίς ποτέ να την έχει επισκεφθεί!

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2020

Δεν δίνω αυτό που νομίζω ότι έχω, αλλά αυτό που πράγματι έχω...

 Ανδρέας Χριστοφόρου

Εγώ νομίζω ότι έχω Αγάπη και καλοσύνη.
Έτσι νομίζω ότι δίνω Αγάπη και καλοσύνη.
Εγώ νομίζω ότι θυσιάζομαι
Εγώ νομίζω ότι αδικούμαι.

Έτσι είναι όμως;

Γιατί οι άλλοι δεν συμφωνούν μαζί μου;
Αυτοί που κάθε μέρα με ζουν;
Γιατί παρ όλο που ξέρω ότι δεν συμφωνούν γιατί και αυτοί έτσι νομίζουν ότι είναι απέναντι μου, εν τούτοις επιμένω μέσα μου ότι έχω Αγάπη καλοσύνη εντιμότητα και άλλοι δεν με καταλαβαίνουν;

Η απάντηση είναι απλή:

Διότι οι άλλοι παίρνουν από μένα ό,τι πράγματι έχω και όχι ό,τι νομίζω ότι έχω!

Και τι έχουμε όλοι μέσα μας;

Φόβο από τα παιδικά μας χρόνια που γίνεται επιθετικότητα, παράπονο, απαίτηση, που γίνεται γκρίνια, θλίψη, οργή που γίνεται κατάκριση, μανία που γίνεται φόνος, ειρωνεία …… και τόσα άλλα που μόνο Αγάπη και καλοσύνη δεν είναι!

Όλα αυτά ο Χριστός τα περιγράφει με μια μικρή κουβέντα:

Από την καρδιά του Ανθρώπου εκπορεύεται κάθε κακία!

Δεν είναι τα εισερχόμενα που βλάπτουν τον Άνθρωπο αλλά τα εξερχόμενα! (Ματθ. Ιε 11).

Ἡ σοβαρότητα ἀργοπεθαίνει στήν Μ.Υ.Θ. (Μονάδα «ὑψηλῆς θεολογίας»)

Γράφει ὁ πατήρ Παῦλος Καλλίκας

Περίπτωση 1η 

Ἀκούστηκε δημόσια ἀπό τῆς Ὡραίας Πύλης: «…γέμισε ἡ κοινωνία μας ἀπό ἀνισόρροπους ἀνθρώπους… γιά νά εἶναι κανείς ἰσoρροπημένος ἤ πρέπει νά εἶναι μεγάλος ἐπιστήμονας (ἐν. πού νά πιστεύει στόν Θεό) ἤ πρέπει νά εἶναι μεγάλος Θεολόγος καί Ἅγιος τῆς Ἐκκλησίας μας. Ἀπό κεῖ καί πέρα ἀρχίζουν οἱ ἀνισορροπίες …».

Διερωτᾶται ὁ κοινός καί ἁπλούς νοῦς (καί μᾶλλον ἀνισόρροπος, ὅπως ὑπαινίσσεται ὁ ὁμιλητής):

- Ἄν ὁ ὁμιλητής, τουλάχιστον ἐπίσημα, δέν συγκαταλέγεται στίς δύο αὐτές κατηγορίες τοῦ ἰσορροπημένου ἀνθρώπου ὅπως ὁ ἴδιος τίς...

ὁρίζει, δηλ. τοῦ χριστιανοῦ ἐπιστήμονα π.χ. τοῦ μεγέθους ἐνός Francis S. Collins (ὅπως ἀναφέρει ἀλλοῦ), ἤ τοῦ μεγάλου Θεολόγου τοῦ Ἁγίου, διερωτῶμαι, πόσο μποροῦμε νά τόν ἐμπιστευθοῦμε; Λέω… ἄν.1

 Περίπτωση 2η

 Ἀργολίδος Νεκτάριος: ''Ἡ πανούκλα καί ὁ covid-19''

Σέ ἄρθρο πού δημοσιεύτηκε μέ τόν παραπάνω τίτλο ὁ ἀρθρογράφος παραθέτει τά λόγια τοῦ π. Κλεόπα σχετικά μέ τούς πέντε τρόπους κοινωνίας τοῦ χριστιανοῦ γιά νά δώσει ἕνα φωτάκι ἐλπίδας, ὅπως λέει. (Οἱ προβολεῖς χάθηκαν ἄραγε; Μήπως κοστίζουν;)

"Ὅταν πῆγα στήν Ἀθήνα (ὁ π. Κλεόπας διηγεῖται), στήν Ἱερά Σύνοδο μέ ρώτησαν πόσων εἰδῶν κοινωνίες ἔχουμε. Καί τούς ἀπάντησα πώς μέ 5 τρόπους μπορεῖ νά κοινωνήσει ὁ χριστιανός.

Είναι «Άριστοι» ή «άχρηστοι»;

 Νίκος Καραχάλιος

Ο Νίκος Καραχάλιος, γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας επί προεδρίας Κώστα Καραμανλή, δεν περιλαμβάνεται στα στελέχη που ελαφρά τη καρδία θα έσπευδε να κατατάξει κανείς στους… υπονομευτές της παράταξης. Ως εκ τούτου, ο λόγος του έχει ένα ειδικότερο βάρος, ιδίως όταν, χωρίς να μπλέκεται στην καμαρίλα των ημερών, υποστηρίζει ευθαρσώς με ενυπόγραφο άρθρο του ότι το καλοκαίρι που μας πέρασε η κυβέρνηση, αντί να μεριμνά για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, σχεδίαζε εκλογές.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο Ν. Καραχάλιος στο άρθρο του στο site Ανοιχτό Παράθυρο, η κυβέρνηση «είχε στήσει από την άνοιξη σκηνικό πρόωρων εκλογών» τον Ιούλιο.

Φούσκωσε επί τούτου επικοινωνιακά την πρωτοφανή επιτυχία του πρώτου κύματος, ώστε να κάνει πολιτικό ταμείο προτού φανεί το κόστος του πρώτου «εγκλεισμού», με απώτερη επιδίωξη να «κάψει» την απλή αναλογική.

ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΘΗΚΟΛΟΓΗΣΩ!

 Κωνταντίνου Βαθιώτη, Αναπλ. Καθηγητή Νομικής Σχολής Δ.Π.Θ.

Ο επιφανής καθηγητής του ΜΙΤ Μανώλης Κέλλης ο μ ο λ ο γ ε ί:

«Το εμβόλιο ήταν έ τ ο ι μ ο από τον Μ ά ρ τ ι ο, αλλά περάσαμε μήνες κάνοντας τεστ και μετά τεστ και ξανά τεστ».

Συμπληρώνω: και κοροϊδεύατε τους λαούς ότι το εμβόλιο θέλει μήνες, χρόνο, ενδεχομένως χρόνια, ενώ το είχατε ήδη βρει, για πρώτη φορά στην ιστορία τόσο γρήγορα, το εμβόλιο για έναν τόσο φονικό ιό που μεταλλάσσεται διαρκώς, που δεν ξέρατε πώς να τον αντιμετωπίσετε πέφτοντας σε διαρκείς αντιφάσεις και ασάφειες, που προκάλεσε και προκαλεί “εκατόμβες νεκρών”, που άλλαξε το DNA της κοινωνίας μας (πρόδρομος της μεταβολής του ανθρώπινου DNA από το ίδιο το εμβόλιο;) ...

Λυπάμαι πάρα πολύ αλλά πηγαίνετε να κοροϊδέψετε άλλους, όχι τους επαγρυπνούντες. Είμαι πανέτοιμος να υποστώ τον κοινωνικό αποκλεισμό μου, την αυτοεξορία μου ή την εκτόπισή μου. Σας το είπα από την πρώτη στιγμή: Τυχαίνει να γνωρίζω τόσο καλά κάποιες παραμέτρους που θα μείνω μέχρι τέλους ο Μπερανζέ του Ιονέσκο. ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΘΗΚΟΛΟΓΗΣΩ!

Σε ό,τι αφορά το εμβόλιο θα επανέλθω δριμύτερος. Μέχρι τότε θα το ξαναπώ: Νιώθω Ν Τ Ρ Ο Π Η προπάντων για τους συναδέλφους μου που έχουν μεταλλαχθεί σε π ά π ι ε ς επιπλέουσες στην λίμνη της νέας απάνθρωπης κανονικότητας, την ώρα που ζούμε κοσμοϊστορικά γεγονότα εξευτελισμού της νομικής επιστήμης.

ΠΗΓΗ


ΕΥΡΩΠΗ: Το βαθύ κράτος του Σόρος!

 του Bastien Lejeune

Μετάφραση: Ευάγγελος Δ. Νιάνιος

Τα «πλοκάμια» του Τζωρτζ Σόρος επεκτείνονται. Μετά την τοποθέτηση ανθρώπων του στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, αποκαλύπτεται ότι ο «χρηματοδοτεί» το Συμβούλιο της Ευρώπης. Σε 32 δις δολάρια υπολογίζονται μέχρι σήμερα οι «δωρεές» του σε ΜΜΕ και πολιτικούς…

Valeurs actuelles. Έξι μήνες μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου Σόρος στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ), τώρα δείχνεται ότι το Συμβούλιο της Ευρώπης, από το οποίο εξαρτάται το ΕΔΑΔ, χρηματοδοτήθηκε από την Ανοιχτή Κοινωνία και τη Microsoft .

Grégor Puppinck*. Πράγματι, διαβάζοντας τις ετήσιες οικονομικές εκθέσεις του Συμβουλίου της Ευρώπης, φαίνεται ότι η Ανοιχτή Κοινωνία του Τζωρτζ Σόρος και η Microsoft του Μπιλ Γκέιτς είναι οι δύο μεγαλύτεροι ιδιωτικοί δωρητές του οργανισμού. Αυτοί οι δύο οργανισμοί έδωσαν αντίστοιχα στο Συμβούλιο της Ευρώπης σχεδόν 1.400.000 ευρώ μεταξύ 2004 και 2013 και περίπου 690.000 ευρώ μεταξύ 2006 και 2014. Η Ανοιχτή Κοινωνία υποστηρίζει επίσης πρωτοβουλίες του Συμβουλίου της Ευρώπης, ιδίως το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Τεχνών και Πολιτισμού Ρομά. Από το 2015, δεν υπάρχει κανένα ίχνος τέτοιας άμεσης χρηματοδότησης, ωστόσο το Συμβούλιο της Ευρώπης έχει δημιουργήσει ένα ειδικό ταμείο για τη λήψη τέτοιων εθελοντικών εκτός προϋπολογισμού συνεισφορών.

Αυτές οι πληρωμές δημιούργησαν ερωτήματα, διότι προκαλεί έκπληξη ένας διακυβερνητικός πολιτικός οργανισμός να δέχεται ιδιωτική χρηματοδότηση. Ένας βουλευτής του Συμβουλίου της Ευρώπης προσέφυγε στην Επιτροπή Υπουργών για το ζήτημα αυτό για να ζητήσει από τους 48 πρεσβευτές, που την συνθέτουν, να δημοσιοποιήσουν όλα τα έγγραφα που σχετίζονται με αυτές τις χρηματοδοτήσεις.

Γενικότερα, πρόκειται για αμφισβήτηση της χρηματοδότησης διεθνών οργανισμών από μερικές μεγάλες ΜΚΟ και ιδρύματα;

Ὕβρις καί Νέμεσις

 Δ. Κ. Ἀναγνώστου, Θεολόγου

Ἡ ἀστυνομική φρούρηση τῶν Ναῶν, γιά νά μή τούς προσεγγίσουν οἱ πιστοί, εἶναι ἀπό τίς πιό ἀποκρουστικές εἰκόνες. Ὁ παντελής ἀποκλεισμός τῶν πιστῶν, ἀκόμη καί μέ τήρηση σχετικῶν μέτρων, ἀπό τόν ἐκκλησιασμό, συνιστᾶ καταστρατήγηση τοῦ Συντάγματος καί ἐκκλησιομαχία.

Ἡ στάση καί συμπεριφορά φορέων τῆς ἐξουσίας ὡς κυρίαρχων τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς, συνειδήσεως καί ἐλευθερίας  εἶναι ὕβρις. Ὅλα καί ὅλοι οἱ (συν-) ἐνεργοῦντες (σ)τά ἀνωτέρω θά ἔχουν τό τίμημά τους. Καί τό βαρύτερο θά εἶναι τό πνευματικό τίμημα. Σεβαστό ἀπόλυτα τό ὑγειονομικό θέμα καί ἡ ἐπιστημονική ἰατρική του ἀντιμετώπιση. Ἀλλά ὑπάρχουν ὅρια καί ἔπρεπε νά ἐπιδειχθεῖ πολιτισμένος, ἑλληνικός καί χριστιανικός τρόπος ἀντιμετώπισεώς του καί ὄχι ὁ παγκοσμιοποιημένος ἰσοπεδωτισμός.

………………………………………………

[1] Η ὓβρις ήταν βασική αντίληψη της κοσμοθεωρίας των Ελλήνων της αρχαιότητας, η οποία όμως ακολουθεί τον Ελληνισμό σε μεγάλο βαθμό μέχρι τις μέρες μας.

Το ανόμημα της ύβρεως διέπραττε και διαπράττει κάποιος, όταν υπερεκτιμά τις ικανότητές του ή και τις δυνάμεις του (σωματικές ή και στρατιωτικές), αλλά κυρίως οικονομικές και πολιτικές, συμπεριφέρεται με βίαιο, αλαζονικό και προσβλητικό τρόπο, μη υπολογίζοντας φυσικούς ούτε και ηθικούς κανόνες και νόμους ή η συμπεριφορά του δεν λαμβάνει υπ’ όψιν τους άγραφους ηθικούς νόμους οι οποίοι επέβαλλαν ή και επιβάλλουν όρια στην ανθρώπινη δράση.

Όποιος λοιπόν ξεπερνά τα όρια και γίνεται αλαζόνας δηλ. υβριστής, περνά σε πράξεις ανόσιες, απρόσεκτες αλλά και προσβλητικές, τότε επιλαμβάνεται η θεία δίκη δηλ. η Νέμεσις η οποία λειτουργεί ως απονομή του οφειλομένου εκ της θείας οργής, ως τιμωρός μεγάλων εγκλημάτων.

Ο Θεός να μας ελεήσει!

     Ζηλεύω τους... παπικούς!

    π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος  Πρωτοπρεσβύτερος
         Εφημέριος Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Πατρών

ΗΠΑ 25.11.20: Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ (Supreme Court of the United States), αντίστοιχο του Συμβουλίου της Επικρατείας, με την ιστορική απόφασή του «Ρωμαιοκαθολική Επισκοπή του Μπρούκλιν κατά A. Cuomo, Κυβερνήτη της Ν. Υόρκης» (25.11.20) διακήρυξε με πανηγυρικό τρόπο: «ακόμα και σε μία πανδημία, το Σύνταγμα δεν μπορεί να τεθεί στην άκρη και να λησμονηθεί». Αυτό σημαίνει ότι έκρινε ως αντισυνταγματική την παραβίαση του συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος ελευθερίας της λατρείας με τον περιορισμό στην άσκησή της (όριο 10 ή 25 πιστών στους Ναούς), κάνοντας δεκτή την προσφυγή της Ρωμαιοκαθολικής Επισκοπής Μπρούκλιν κατά της αποφάσεως του Κυβερνήτη της Ν. Υόρκης A. Cuomo. Οι παπικοί επίσκοποι των ΗΠΑ προστατεύοντας το δικαίωμα λατρείας των πιστών τους προσέφυγαν κατά της κρατικής αποφάσεως και δικαιώθηκαν! Μπράβο τους!

Γαλλία 29.11.20: Το Γαλλικό Συμβούλιο της Επικρατείας (Conseil d’ Etat) θεωρεί ως αντισυνταγματικό περιορισμό του δικαιώματος της θ. λατρείας το όριο των 30 πιστών για τη συμμετοχή τους στη θ Λατρεία και διέταξε τη Γαλλική Κυβέρνηση να αναθεωρήσει το σχετικό διάταγμα, διότι το Δικαστήριο θεωρεί ότι κατ’ αυτό τον τρόπο ένα μεγάλο μέρος των πιστών θα στερηθεί του συνταγματικά αναγνωρισμένου δικαιώματος της λατρείας. Η Σύνοδος των [Ρωμαιοκαθολικών] Επισκόπων της Γαλλίας (CEF) ζήτησε από την Κυβέρνηση «να αναθεωρηθεί το μη ρεαλιστικό και ανεφάρμοστο μέτρο των τριάντα πιστών, το οποίο είναι εντελώς ασεβές για την πραγματικότητα της θρησκευτικής πρακτικής των Καθολικών». Οι παπικοί επίσκοποι της Γαλλίας προστατεύουν το δικαίωμα λατρείας των πιστών τους! Μπράβο τους!

Να χαιρόμαστε την «ιστορική» Συμφωνία των Πρεσπών

 

 Ο Σκοπιανός ηγέτης Ζόραν Ζάεφ έδειξε για μια ακόμη φορά πόσο «ιστορική» είναι η Συμφωνία των Πρεσπών για τη χώρα του, η οποία οδεύει ολοταχώς προς ένταξη στην ΕΕ, αφού μετά και τη χθεσινή παρέμβαση-στήριξη των ΗΠΑ, θεωρείται θέμα χρόνου η άρση του βουλγαρικού βέτο για τις ενταξιακές διαπραγματεύσεις.

Λίγες ημέρες πριν, ο αντιπρόεδρος των Σκοπίων και αρμόδιος για ευρωπαϊκές υποθέσεις Νίκολα Ντιμιτρόφ (ΥΠΕΞ κατά την υπογραφή της Συμφωνίας των Πρεσπών), μιλώντας σε γερμανική εφημερίδα είπε ξεκάθαρα σε τι ακριβώς συμφώνησε η Ελλάδα: «Ένας από τους λόγους για τους οποίους επιλύθηκε το ονοματολογικό ήταν ότι η συμφωνία με την Ελλάδα, όχι μόνο δεν επηρεάζει τη μακεδονική γλώσσα και το ζήτημα της ταυτότητας, αλλά επιβεβαιώνει το δικαίωμά μας στην αυτοδιάθεση».

Ήρθε λοιπόν και η ανάρτηση του Ζόραν Ζάεφ, ο οποίος μιλά για «Μακεδόνες» και «μακεδονική γλώσσα» που θα ενταχθούν στην ΕΕ, για να… δέσει το γλυκό:

Ο Κ. Μητσοτάκης παραβιάζει τα μέτρα και την ατομική ευθύνη;

 

Πως περιμένει ο Πρωθυπουργός από τους πολίτες να τηρήσουν τα αυστηρά μέτρα προστασίας για τον κορονοϊό, όταν ο ίδιος δεν το κάνει; Και αν κατά διάρκεια της γυμναστικής επιτρέπεται η αφαίρεση της μάσκας, είναι το ίδιο επιτρεπτό και σε κατάσταση χαλάρωσης και διασκέδασης;  

Αν θέλουμε δηλαδή να βγάλουμε φωτογραφίες, μπορούμε κι εμείς να αφαιρέσουμε τη μάσκα χωρίς κανένα πρόβλημα; Κι ας είμαστε σχεδόν αγκαλιά με άλλα 5 άτομα; Ή οι αποστάσεις δεν ισχύουν αν είμαστε στη φύση;

Αν δεν ήταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη φωτογραφία και ήταν ένας απλός πολίτης, θα μιλούσαν όλοι για ανευθυνότητα, προκλητικότητα και αναγκαιότητα επιβολής των προβλεπόμενων κυρώσεων; Τελικά η ατομική ευθύνη είναι α λα καρτ και αφορά μόνο τους πολίτες;  

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες μια φωτογραφία που δείχνει τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να ποζάρει με αθλητική περιβολή δίπλα στο ποδήλατό του μαζί με ακόμα έξι άτομα, χωρίς μάσκες και μέτρα προστασίας.

Ἡ Λαβίς τοῦ Πυρὸς (Ἡσαΐας, Κεφ. 6)

   Τοῦ κ. Παναγιώτου Μπάρτζη

Αἰῶνες τώρα, αἰωρεῖται μία ἐρώτηση. Ποιὸς φταίει γιὰ τὴν πτώση τῆς Πόλης καὶ τὴν ὑποδούλωση τῆς Πατρίδος μας;

«Ἡ Πόλις ἑάλω», ἡ πόλη ἔπεσε.

Ἄν ἐξετάση κάποιος ποιὸς φταίει γιὰ τὴν ὑποδούλωση τῶν Ἑλλήνων καὶ ἐλέγξη μὲ ἀκρίβεια τὴν αἰτία, θὰ βρῆ ὅτι δὲν φταίει μόνο ὁ βάρβαρος κατακτητής, ἀλλὰ καὶ ἐμεῖς.

Τί εἶχε πεῖ τότε ὁ πρῶτος Πατριάρχης μας Γεώργιος Σχολάριος: «φτάσαμε δίκαια σὲ τοῦτο τὸ κατάντημα διὰ τὰς ἁμαρτίας μας…» Καὶ συνεχίζει: «Ἢ μήπως δὲν βλέπουμε παντοῦ οἱ θεῖοι νόμοι νὰ τιμῶνται μόνο στὰ λόγια, ἐνῷ στὴν πράξη νὰ καταφρονοῦνται, καὶ ἡ καταφρόνηση νὰ ἔχη ἀρχίσει ἀπὸ τοὺς ἱερωμένους καὶ νὰ ἔχη προχωρήσει μέχρι καὶ τοὺς λαϊκούς; Γι’ αὐτὸ δὲν εἶναι παράδοξο ποὺ τόσα πλήθη Χριστιανῶν ἔχουν ὑποδουλωθῆ στοὺς ἀπίστους…».

Ὁ Ἅγιος Συμεὼν ὁ Θεσσαλονίκης παρατηρεῖ: «Ποιὸς λοιπὸν ἔχει τὴν μικρὴ ἀμφιβολία γιὰ τὸ πῶς μᾶς ἔρχονται τά δεινά;… Δὲν εἶναι γιὰ τὶς ἁμαρτίες μας, γιατὶ ἐγκαταλείψαμε τὸν Θεό; Δικαίως ἐγκαταλειφθήκαμε, ἐπειδὴ Τὸν ἐγκαταλείψαμε, Αὐτὸν ποὺ εἶναι ἡ ζωή, ἡ εἰρήνη, ὁ ἅγιος, ὁ φιλάγαθος».

Ἡ παράδοση λέγει ὅτι παρουσιάσθηκε ἡ Παναγία μας σὲ κάποιον ἅγιο Γέροντα καὶ τοῦ εἶπε: «Γιὰ δύο λόγους ἐπέτρεψα τὴν πτώση τῆς Πόλης. Ὁ πρῶτος λόγος ἦταν ὅτι οἱ κληρικοί πωλοῦσαν τόν Υἱον μου (σιμωνία) καί ὁ δεύτερος ὅτι στηρίχθηκαν στὸν Πάπα καὶ ὄχι σὲ μένα ποὺ 1000 καί πλέον χρόνια τοὺς βοηθοῦσα.

Μήπως καὶ σήμερα δὲν ἐγκαταλείψαμε τὴν Παναγία μας ποὺ ἦταν καὶ εἶναι καὶ θὰ εἶναι τὸ στήριγμα τῶν πιστῶν καὶ δὲν πολεμοῦμε τὴν θεία Κοινωνία, δηλαδὴ τὸν ἴδιο τὸν Χριστό.

Άγιος Ανδρέας: Οι… «πολίτες δεύτερης κατηγορίας» πληρώνουν και πάλι το βαρύτερο τίμημα!

    Ελευθέριος   Ανδρώνης

Πλέον μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα.

Αυτά που προηγήθηκαν του εορτασμού του πολιούχου της Πάτρας Αγίου Ανδρέα, αναδεικνύουν για μια ακόμη φορά την φασίζουσα συμπεριφορά εναντίον της Εκκλησίας, που ακολουθείται μεθοδικά από την κυβερνητική παρέα της «Αριστείας» και τον… αδιάβαστο Υπουργό Προ. Πο., που με τη συμπεριφορά του συνεχίζει να υποτιμά τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης φροντίζει να μας υπενθυμίζει με όλους τους τρόπους, πως για όλους τους περιορισμούς, τις καταπατήσεις δικαιωμάτων, τα lockdowns, την άγρια κρατική καταστολή, τον οικονομικό μαρασμό, την ασφυκτική ψυχολογική πίεση που δέχεται η κοινωνία, υπάρχουν αυτοί που μονίμως πληρώνουν τον λογαριασμό (ο απλός λαός) και αυτοί που είναι υπεράνω κριτικής, πολύ απλά διότι εξυπηρετούν τα συμφέροντα της απολυταρχικής ατζέντας της κυβέρνησης.

Πριν ασχοληθούμε με την εορτή του Αγίου Ανδρέα, αξίζει να θυμηθούμε πως λίγες μέρες πριν, ο Υπουργός δήλωνε πως: «Οι 5.000 άνθρωποι (σ.σ. αστυνομικοί) που αναπτύχθηκαν στο Πολυτεχνείο, φορούσαν όλοι μάσκες, ήταν αραιά ο ένας από τον άλλον βάσει οδηγίας που δόθηκε και ήταν έξω. Δεν μεταδίδεται έξω ο ιός στην ατμόσφαιρα. Ο ιός μεταδίδεται σε κλειστούς χώρους» και έτσι  -μέσα σε λίγες λέξεις- συνειδητοποιήσαμε το μέγεθος του εμπαιγμού που υφίσταται ο Έλληνας πολίτης στις μέρες μας.

Ο Υπουργός λοιπόν, υποστήριξε πως οι αστυνομικοί ήταν αραιά ο ένας από τον άλλον, ενώ δημοσιεύτηκαν δεκάδες φωτογραφίες που έδειχναν ακριβώς το αντίθετο. Συνωστισμένες αστυνομικές δυνάμεις στους δρόμους της Αθήνας.

Διαβάζεις και ξαναδιαβάζεις για να σιγουρευτείς πως διάβασες καλά, ότι ένας Υπουργός της κυβέρνησης δήλωσε δημόσια πως ο ιός δεν μεταδίδεται στην ατμόσφαιρα και αυτόματα αναρωτιέσαι μέχρι που μπορεί να φτάσει ένας πολιτικός για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Πρώτα επικαλείται ως επιχείρημα ότι όλοι οι αστυνομικοί φορούσαν μάσκα (άρα είχαν προστασία από τον ιό) και μετά λέει πως ο ιός δεν μεταδίδεται στην ατμόσφαιρα (άρα δεν χρειάζεται προστασία με μάσκες).