Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2021

Αστείος άνθρωπος και δήθεν καθηγητής όποιος δηλώνει ότι η τεχνητή ανοσία είναι ανώτερη της φυσικής”

«Κλείστε τις τηλεοράσεις. Παρ ολίγον να επηρεαστώ κι εγώ, παρά τις γνώσεις μου» είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στον ρ/σ Focus και στον δημοσιογράφο Στ. Δαμιανίδη ο καρδιοχειρουργός, Νικόλαος Παπαδόπουλος.

«Αυτός που νόσησε, δεν κολλάει ξανά, έχει αντισώματα ενάντια σε όλα τα συστατικά του ιού», υπογράμμισε.

“Το βαρέλι δεν έχει πάτο. Πιστεύω ότι είμαστε από τη σωστή πλευρά της σύριγγας, διαλέξαμε δηλαδή τη σωστή πλευρά, αν και είμαστε λίγοι” ανέφερε. “Η λίστα αναμονής για χειρουργεία πλησιάζει το τρίμηνο και εμείς είμαστε σε αναστολή” πρόσθεσε.

“Έχω ασθενήσει, το ίδιο και όλη μου η οικογένεια, έχω 6 γιούς και έφερε τον ιό ο ένας ο  γιός μου που είναι φαντάρος. Ευτυχώς το περάσαμε ελαφρά, για τα παιδιά το καταλάβαμε μόνο εργαστηριακά ότι είχαν τον ιό. Γιατί λοιπόν να εμβολιαστούν; Αυτός που νόσησε, σύμφωνα και με το CDC, δεν υπάρχει περίπτωση να κολλήσει ξανά, μην κοιτάτε αυτά που ακούμε στην Ελλάδα, ότι υπάρχουν άτομα που κόλλησαν κορωνοϊό δύο και τρεις και τέσσερις φορές. Επίσης έχουν αντισώματα που με την κυτταρική μνήμη, αντέχουν σε όλα τα συστατικά του ιού (σ.σ. όχι μόνο την ακίδα)”, σημείωσε.

“Οι αστείοι άνθρωποι, οι δήθεν καθηγητές Πανεπιστημίου, που πληρώνονται από τη δική μας τσέπη, ισχυρίζονται ότι το εμβόλιο της  Pfizer, δημιουργεί καλύτερη ανοσία από τη φυσική. Είναι να γελάς, κλείστε τις τηλεοράσεις. Ακόμα και εγώ παρασύρθηκα και είπα ” Λες να έχουν δίκιο τελικά”; Είμαστε σε περίεργους καιρούς, πρέπει να το καταλάβουμε.  Επιβεβαιώθηκαν τα ιερά τέρατα της ιολογίας, αυτοί που τους ακούγαμε με δέος όταν εγώ ήμουν φοιτητής. Τώρα παραγκωνίστηκαν αυτά τα ιερά τέρατα και βγήκαν τα τέρατα της ιατρικής. Δεν μπορούν βέβαια, ούτε να σταθούν στο δρόμο”, είπε ο κ. Παπαδόπουλος.

“Αισχρόν εστίν και λέγειν”, δήλωσε όσον αφορά το ενδεχόμενο εμβολιασμού στα παιδιά από 5 ετών.

“Και αυτό δεν το λέω εγώ, αλλά κορυφαίοι ιολόγοι. Ο Θεός μερίμνησε να στείλει και ανθρώπους να πουν την αλήθεια. Το 5χρονο να εμβολιαστεί για κορονοϊό; Γιατί τι θα πάθει; Θα ανεβάσει μερικά δέκατα; Το ποσοστό ίασης σε αυτή την ηλικία είναι 99,98%. Είναι έγκλημα να του κάνεις ένα εμβόλιο το οποίο αμφισβητήθηκε τόσο. Δεν ξέρω καν εάν είναι χρήσιμο, ίσως να ήταν εάν το χρησιμοποιούσαν σωστά, όπως επιτάσσει η ιατρική επιστήμη. Όπως κάνουμε με το εμβόλιο της γρίπης, το χρησιμοποιούμε στους ευπαθείς και σε περίοδο που δεν υπάρχει επιδημιολογική έξαρση. Όλα έγιναν λάθος και στην Ελλάδα έγιναν παραπάνω λάθη.  Στην Ιταλία με την πρωτοβάθμια περίθαλψη, δεν έχουν νεκρούς. Εδώ ξεχάσαμε τη λέξη θεραπεία. Έχω σιχαθεί να ακούω τους πολιτικούς να μιλούν για εμβόλια. Διχάζουν το λαό. Ντροπή τους. Σεβαστείτε το αυτεξούσιο των ανθρώπων που τους έδωσε ο Δημιουργός», ανέφερε.

ΠΗΓΗ focusfm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου