Ο Γάλλος συγγραφέας Λε Ροσφουκώ
έγραφε “οι πονηριές και οι προδοσίες οφείλονται αποκλειστικά σε έλλειψη
ικανότητας”.
Στις 10:55 της 11ης Σεπτεμβρίου 2004
κρατικό (στρατιωτικό) ελικόπτερο ΣΙΝΟΥΚ της Αεροπορίας Στρατού κατέπεσε και
συνετρίβη στην θαλάσσια περιοχή του Αγίου Όρους. Σύμφωνα με την Στρατιωτική
Δικαιοσύνη ΑΠΑΝΤΕΣ οι επιβαίνοντες, ο Πατριάρχης Αλεξάνδρειας και πάσης
Αφρικής Πέτρος ο Ζ’ (Αρχηγός ξένου κράτους) τα 11 μέλη της συνοδείας του και το
πενταμελές πλήρωμα του ΣΙΝΟΥΚ εφονεύθησαν κατά την πρόσκρουση του ελικοπτέρου
στη θάλασσα.
Ποιος όμως ήταν ο Πατριάρχης Πέτρος ο Ζ’ και γιατί έπρεπε να δολοφονηθεί;
Ο Πέτρος ο Ζ’ Πατριάρχης Αλεξάνδρειας
και πάσης Αφρικής ήταν Κύπριος και ανέλαβε τα καθήκοντά του το 1997.
Ήταν ο δεύτερος στην ιεραρχία της χριστιανοσύνης.
Το έργο του μέχρι τον θάνατό του
υπήρξε τεράστιο. Εκατοντάδες χιλιάδες Αφρικανοί βαφτίσθηκαν Χριστιανοί από τον
ίδιο τον Πατριάρχη και τους Μητροπολίτες του Πατριαρχείου Αλεξάνδρειας. Στις
χώρες της Αφρικής δημιουργήθηκαν εκατοντάδες υδραγωγεία και γεωτρήσεις,
ιατρεία, νοσοκομεία, σχολεία, παιδικοί σταθμοί, δρόμοι, εκκλησίες κλπ.
Παράλληλα το Πατριαρχείο χορηγούσε
δεκάδες χιλιάδες μερίδες φαγητού σε καθημερινή βάση στα παιδιά της Αφρικής και
στους αναξιοπαθούντες. Το ίδιο έκανε με είδη ένδυσης και υπόδησης. Είχε
μετατρέψει την Αφρική σε Ήπειρο της Ορθοδοξίας και του ελληνισμού. Ήταν σφοδρός
πολέμιος του σχεδίου ΑΝΑΝ για την Κύπρο και επηρέαζε τον τότε πρόεδρο της
Κυπριακής Δημοκρατίας, Τάσο Παπαδόπουλο.
Ο Τάσος Παπαδόπουλος το 1959 είχε
πολεμήσει λυσσαλέα τις συνθήκες της Ζυρίχης και του Λονδίνου με τις οποίες η
Τουρκία γινόταν εγγυήτρια δύναμη στην Κύπρο. Και ο Πέτρος ο Ζ’ και ο Τάσος
Παπαδόπουλος δολοφονήθηκαν. Μάλιστα την σορό του Τάσου Παπαδόπουλου την έκλεψαν
(με καθοδήγηση του ισοβίτη Αντώνη Κίτα από τις φυλακές της Λευκωσίας) στις 11
Δεκεμβρίου 2009 και αφού εξαφάνισαν τα ίχνη της δολοφονίας την επέστρεψαν 3,5
μήνες αργότερα στους οικείους του. Τα κέντρα εξουσίας δεν τους συγχώρεσαν ποτέ
την εναντίωσή τους στο σχέδιο ΑΝΑΝ.
Το 1944 υπογράφεται η σύμβαση του
Σικάγο με την οποία δημιουργείται ο ICAO (Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής
Αεροπορίας) ο οποίος ρυθμίζει τα θέματα εναέριας κυκλοφορίας.
Το 1947 γίνεται νόμος του κράτους.
Επίσης τα παραρτήματα αυτού του νόμου και οι κανόνες τους αποτελούν νόμο του
κράτους. Την διεθνή νομοθεσία (Διεθνή νομιμότητα) των κανόνων της σύμβασης του
Σικάγο 1944 (ICAO) επικαλούνται όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις από το 1947
προκειμένου να υπερασπιστούν τον έλεγχο του εναέριου χώρου του Αιγαίου έναντι
τουρκικών διεκδικήσεων και αμφισβητήσεων οι οποίες εκδηλώνονται με τις
παραβιάσεις των τουρκικών αεροσκαφών. Με τις συνθήκες Κωνσταντινούπολης 1950,
Βιέννης 1952 και Ρώμης 1958 καθορίσθηκε το FIR Αθηνών.
Ο ICAO εκχώρησε στην Υπηρεσία
Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) αρμοδιότητες και υπευθυνότητες για την παρακολούθηση
και τον έλεγχο όλων των πτήσεων (Στρατιωτικών και πολιτικών) εντός του FIR
Αθηνών.
Η ΥΠΑ είναι υπεύθυνη για να
συνεγείρει – ενημερώνει το κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (Κ.Σ.Ε.Δ.)
σε περίπτωση αεροπορικού ατυχήματος ώστε να διεξαχθεί η επιχείρηση έρευνας και
διάσωσης.
Η ΥΠΑ είναι επίσης υπεύθυνη αν κάποιο
τουρκικό αεροσκάφος παραβιάσει το FIR Αθηνών να ενημερώσει την Πολεμική
Αεροπορία (Π.Α.) για αναχαίτιση του εχθρικού αεροσκάφους.
Στην περίπτωση του ΣΙΝΟΥΚ που θα
μετέφερε τον πατριάρχη Πέτρο τον Ζ’ (Αρχηγό ξένου Κράτους) έγιναν τεράστιες
παραβάσεις μέτρων ασφαλείας. Απαγορεύεται η διάθεση στρατιωτικού ΣΙΝΟΥΚ για
μεταφορά προσωπικού εκτός στρατιωτικών για λόγους ασφαλείας, εκτάκτων
αναγκών όπως σεισμοί, πυρκαγιές, ναυάγια κλπ.
Τα στρατιωτικά ΣΙΝΟΥΚ δεν είναι
εφοδιασμένα με σύστημα εντοπισμού ανάγκης (Emergency Locator Transmitters –
ELT) που ενεργοποιείται αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος, γιατί σε περίπτωση
πτώσης τους δεν πρέπει να εντοπίζονται από τον εχθρό.
Η διαδρομή του ΣΙΝΟΥΚ ήταν Μέγαρα –
Καρέας 30 λεπτά. Από την Καρέα θα παρελάμβανε τον Πέτρο τον Ζ’ και την
ακολουθία του 11 ατόμων και θα πέταγαν μέχρι τις Καρυές του Αγίου Όρους.
Διάρκεια πτήσης 1:30 (ι ώρα και 30 λεπτά).
Στις 28/07/2004 η Διοίκηση της ΥΠΑ με
έγγραφό της προς το Υπουργείο Εσωτερικών και Δημόσιας Τάξης πληροφορεί ότι
έκλεισε με τσιμεντένια μπλοκ όλα τα μη εγκεκριμένα πεδία προσγείωσης
ελικοπτέρων συμπεριλαμβανομένων και των Καρυών, από τις 5/8/2004 έως 28/9/2004
για λόγους ασφαλείας των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών αγώνων του 2004.
Όμως η ΥΠΑ η οποία έκλεισε τα
ελικοδρόμια με τσιμεντένια μπλοκ έδωσε άδεια πτήσης για το ΣΙΝΟΥΚ από τον Καρέα
προς τις Καρυές παραβιάζοντας κάθε κανόνα ασφάλειας πτήσης. Το ΣΙΝΟΥΚ 1 ώρα
πριν την απογείωση από τα Μέγαρα προς τον Καρέα υπέβαλλε 2 σχέδια πτήσης.
Το πρώτο για την διαδρομή από τα
Μέγαρα προς τον Καρέα απ’ όπου θα παραλάμβανε έναν αρχηγό κράτους – ο
Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής θεωρείται αρχηγός κράτους – και ένα
δεύτερο σχέδιο πτήσης από τον Καρέα προς το Άγιο Όρος για το τσιμενταρισμένο
ελικοδρόμιο των Καρυών κατά παράβαση του παραρτήματος 14 του ICAO.
Όμως στην έκθεση της
πραγματογνωμοσύνης που έγινε μετά το δυστύχημα – για να καλυφθούν οι ευθύνες
της ΥΠΑ – αναφέρεται ότι “τα στρατιωτικά ελικόπτερα – όπως το ΣΙΝΟΥΚ –
εφαρμόζουν τις διαταγές των ενόπλων δυνάμεων σχετικά με τις περιοχές
προσγείωσης”. Αυτό ακριβώς υποστηρίζουν και οι Τούρκοι, δηλαδή τα τουρκικά F16
πετάνε στο Αιγαίο χωρίς να εφαρμόζουν τους κανόνες του ICAO για το FIR Αθηνών, χωρίς να καταθέτουν σχέδια πτήσης στην ΥΠΑ, παρά εφαρμόζουν μόνο διαταγές του
τουρκικού ΓΕΕΘΑ. Καταπληκτικό δώρο στην Άγκυρα. Το ΣΙΝΟΥΚ μάλιστα πετούσε για
30 λεπτά στην περιοχή της Αθήνας (Μέγαρα – Καρέας) και για 1 ώρα και 30 λεπτά
(Καρέας προς Καρυές) με κωδικό αριθμό αναγνώρισης IFF 0001. Ο κωδικός αυτός
ανήκει στην κατηγορία κωδικών που έχει εκχωρήσει ο ICAO στην Τουρκία.
Έτσι το ΣΙΝΟΥΚ με τα χαρακτηριστικά
κλήσης ΕΣ 916 ήταν με τον κωδικό 0001 τούρκικο. Δηλαδή ένα τούρκικο ΣΙΝΟΥΚ
πετούσε για 2 ώρες στον Ελλαδικό χώρο μεταφέροντας έναν αρχηγό ξένου
κράτους. Και αφού η επιτροπή που ερεύνησε την υπόθεση δέχθηκε ότι νόμιμα ένα
τούρκικο αεροσκάφος πετούσε με διαταγές μόνο των ενόπλων δυνάμεων, και τα
τουρκικά F16 πετούν στο Αιγαίο νόμιμα αγνοώντας τους κανόνες του ICAO όπως
ακριβώς έκανε το “τούρκικο” ΣΙΝΟΥΚ.
Συμπληρωματικά μάλιστα η διαδρομή από
τα Μέγαρα προς τον Καρέα των 30 λεπτών δεν αναφέρεται πουθενά στα έγγραφα της
επιτροπής που εξέτασε το δυστύχημα.
Πώς όμως έπεσε το ΣΙΝΟΥΚ; Θέμα
ανικανότητας ή λάθος του πληρώματος δεν υπάρχει γιατί το πλήρωμα ήταν ένα από
τα ικανότερα σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αφορά τον επαγγελματισμό, τις
δεξιότητες, την ψυχραιμία, την σοβαρότητα κλπ. Έτσι η περίπτωση το ΣΙΝΟΥΚ να
έπεσε λόγω σφάλματος του πληρώματος πρέπει παντελώς να αποκλεισθεί.
Τα ελικόπτερα ΣΙΝΟΥΚ κατασκευάζονται
από την BOEING. Σύμφωνα με το εγχειρίδιο της BOEING οποιαδήποτε βλάβη είναι
αντιμετωπίσιμη – το πλήρωμα του ΣΙΝΟΥΚ ήταν εκπαιδευμένο να αντιμετωπίσει
οποιαδήποτε βλάβη εκτός της τέλειας ηλεκτρικής απώλειας.
Η τέλεια ηλεκτρική απώλεια σημαίνει
βλάβη και των δύο γεννητριών παροχής ηλεκτρικής ενέργειας ταυτόχρονα. Τα
επίσημα στοιχεία καταγράφουν ότι στο πιλοτήριο υπήρξε τέλεια ηλεκτρική απώλεια
πριν την έναρξη της πτώσης η οποία οφείλεται σε άλλο λόγο και όχι σε βλάβη των
γεννητριών.
Η πλεξούδα καλωδιώσεων που τροφοδοτεί
το πιλοτήριο διέρχεται κάτω από το δάπεδο του ελικόπτερου και εισέρχεται στο
πιλοτήριο από το πίσω μέρος (πλάτη) της θέσης του συγκυβερνήτη.
Η έκθεση πραγματογνωμοσύνης αναφέρει
ότι οι καλωδιώσεις του πατώματος βρέθηκαν κομμένες ωστόσο δεν αναφέρει που
οφείλεται το κόψιμο.
Όμως στα σώματα των θυμάτων βρέθηκαν
χημικά εγκαύματα τα οποία μόνο από έκρηξη μπορούν να προκληθούν.
Τα βαθειά χημικά εγκαύματα από έκρηξη
βρέθηκαν στα θύματα σε όσους επιβαίνοντες καθόντουσαν στην περιοχή πίσω από τον
συγκυβερνήτη, δηλαδή εκεί που οι πλεξούδες των ηλεκτρικών καλωδίων βρέθηκαν
κομμένες.
Όλα τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι
υπήρξε έκρηξη σε συγκεκριμένο σημείο στο δάπεδο πίσω από την θέση του
συγκυβερνήτη εκεί όπου διέρχεται η πλεξούδα των καλωδιώσεων. Στο πιλοτήριο
υπήρξε πλήρης απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας ο έλεγχος χάθηκε και το ΣΙΝΟΥΚ λίγο
μετά την έκρηξη συνετρίβη στη θάλασσα έξω από το Άγιο Όρος.
Με βάση το πόρισμα της επιτροπής
εμπειρογνωμόνων αναγράφεται ότι “άπαντες οι επιβάτες εφονεύθησαν κατά την
πρόσκρουση του ΣΙΝΟΥΚ στη θάλασσα στις 11/9/2004 και ώρα 10:55”.
Όμως το επίσημο και έγκυρο
πιστοποιητικό θανάτου του Πατριάρχη Πέτρου του Ζ’ το οποίο προέκυψε από την
νεκροψία – νεκροτομή που διενήργησε ο έμπειρος προϊστάμενος της Ιατροδικαστικής
Υπηρεσίας Αθηνών – Φίλιππος Κουτσαύτης – αναγράφεται ότι ο Πατριάρχης
(Παπαπέτρος Πέτρος) Πέτρος ο Ζ’ πέθανε την επόμενη ημέρα 12/9/2004 στις 15:30.
Δηλαδή ο Πατριάρχης (Αρχηγός ξένου
κράτους) ζούσε για 28 ώρες και 5 λεπτά μέσα στο πέλαγος και το ελληνικό κράτος
ήταν ανίκανο (ή δεν ήθελε) να τον σώσει.
Δηλαδή η Ελλάδα είναι ανεπαρκής για
να πραγματοποιεί έρευνα και διάσωση στο Αιγαίο αφού για 28 ώρες και 5 λεπτά δεν
μπορούσε να διασώσει τον Πατριάρχη.
Την ανεπάρκεια της Αθήνας
επικαλέσθηκε η Άγκυρα επιδιώκοντας να της παραχωρήσει ο ICAO αρμοδιότητες
έρευνας και διάσωσης στο Αιγαίο.
Έτσι η Άγκυρα πέτυχε διάταξη στα
πλαίσια του ICAO σε βάρος της χώρας μας σχετικά με την έρευνα και διάσωση βάσει
της οποίας η Ελλάδα δεν μπορεί να εγκαταστήσει στα νησιά του Αιγαίου μέσα
έρευνας και διάσωσης (πλοιάρια – ελικόπτερα κλπ.) χωρίς προηγούμενη έγκριση της
Άγκυρας. Έτσι παρέχεται το πλεονέκτημα στην Άγκυρα να μην επιτρέπει την
εγκατάσταση ελικοπτέρων έρευνας και διάσωσης στα νησιά Λήμνος, Σάμος, Ικαρία
κλπ. Οι ευθύνες της τότε κυβέρνησης τεράστιες. Με τις προτάσεις της ΥΠΑ για την
περίπτωση του ΣΙΝΟΥΚ στην ουσία διχοτομείται (παραχωρείται) το Αιγαίο διότι :
1) Τα σχέδια πτήσης του ΣΙΝΟΥΚ
κατατέθηκαν στην στρατιωτική βάση των Μεγάρων – εκεί απ’ όπου ξεκίνησε.
Αυτό ακριβώς υποστηρίζει και η Άγκυρα
όπου τα τουρκικά F16 καταθέτουν σχέδια πτήσης στις βάσεις αναχώρησης BADIRMA,
BA;IKESHP και DALAMAN για τις πτήσεις στο Αιγαίο άρα πετάνε νόμιμα – όπως το
ΣΙΝΟΥΚ και οι αρμοδιότητες της ΥΠΑ στο FIR Αθηνών καταργούνται.
2) Για το κλείσιμο σχεδίου πτήσης του
ΣΙΝΟΥΚ δηλαδή για την συνέγερση της έρευνας – διάσωσης η ΥΠΑ καθιστά
υπεύθυνο το ραντάρ του Χορτιάτη.
Έτσι όμως ταυτίζεται με τη θέση της
Άγκυρας ότι τα τουρκικά F16 πετάνε κάτω από τον θετικό έλεγχο ραντάρ.
3) Για την παρακολούθηση της πτήσης του ΣΙΝΟΥΚ υπεύθυνα είναι τα στρατιωτικά ραντάρ. Έτσι η ΥΠΑ για τις
στρατιωτικές πτήσεις στον διεθνή εναέριο χώρο του ΑΙΓΑΙΟΥ (FIR ΑΘΗΝΩΝ)
απεμπολεί τα ελληνικά δικαιώματα που της έχει εκχωρήσει ο διεθνής οργανισμός
ICAO με αποτέλεσμα το Αιγαίο να καθίσταται ξέφραγο αμπέλι. Λόγω των συνεχών
παραχωρήσεων στο Αιγαίο η Άγκυρα πέτυχε να εκδώσει το Ανώτατο Στρατηγείο του
ΝΑΤΟ (SHAPE) την διαταγή CHCOS/2807486 SHAPE Aegean Island Policy Guidance 21
Aug 06. Με τη διαταγή απαγορεύει στα αεροπλάνα του Στρατηγείου του ΝΑΤΟ της
Λάρισας να προσεγγίζουν εγγύτερα των 6 ναυτικών μιλίων σε 20 ελληνικά νησιά του
Ανατολικού Αιγαίου να υπερίπτανται και να προσγειώνονται σε αυτά.
Με την ενέργεια αυτή το ΝΑΤΟ έχρισε
τα 20 νησιά μη ελληνικά δηλαδή διχοτόμησε το Αιγαίο. Σημειώστε ότι την ώρα που
έπεσε το ΣΙΝΟΥΚ στα ανοιχτά του Αγίου Όρους υπήρχε ένα Αγγλικό πλοίο του ΝΑΤΟ
εξειδικευμένο στον ηλεκτρονικό πόλεμο, κανείς μέσα από το ΣΙΝΟΥΚ δεν θα
μπορούσε να ενεργοποιήσει τον εκρηκτικό τους μηχανισμό αφού θα πέθαινε με τους
άλλους συνεπιβαίνοντες. Ένα πλοίο όμως με τηλεχειρισμό θα μπορούσε;
Το ίδιο ακριβώς πλοίο ήταν κοντά στο
πλοίο ΣΑΜΙΝΑ στις 26 Σεπτεμβρίου 2000 όταν αυτό προσέκρουσε στα βράχια της
Πάρου. Αργότερα στις 29 Νοεμβρίου 2000 ο πλοιοκτήτης Σφηνιάς Παντελής, των
Μινωικών γραμμών στις οποίες ανήκε το ΣΑΜΙΝΑ, πήδηξε (;) από τον 6ο όροφο του
γραφείου του στην Ακτή Κονδύλη του Πειραιά. Παράξενες συμπτώσεις, με περίεργους
θανάτους. Στο Σάμινα “χάθηκαν” 81 άνθρωποι.
Τελικά η κακομοίρα ελληνική δικαιοσύνη απεφάνθη, συγκαλύπτοντας τις δολοφονίες, ότι ουδείς ευθύνεται για την τραγωδία του ΣΙΝΟΥΚ και ήταν γραφτό να σκοτωθούν 17 άνθρωποι με μεταφυσικά αίτια.
Βιβλιογραφία:
α) Λεωνίδας Πηγαδιώτης
Αντιπτεράρχου ε.α.
«Η διπλή δολοφονία του ΣΙΝΟΥΚ και του Αιγαίου».
β) Περιοδικό “HELLENIC NEXUS”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου