Κωνσταντίνος Βαθιώτης
Στην περσινή πρωτοχρονιάτικη
δοξολογία, η Προσωποποίηση του Τυφώνα Κατρίνα (εφεξής: ΠτΚ) δεν είχε
προσκυνήσει καν τον Σταυρό, ενώ για πρώτη φορά δεν είχε ακουστεί ο Εθνικός
Ύμνος κατά την προσέλευσή της στη Μητρόπολη. Φέτος, η ΠτΚ σκέφθηκε να δοκιμάσει
την τεχνική της υποκρισίας για να προσηλυτίσει κάποιους β ρ ε φ ο π ο ι η μ έ ν
ο υ ς πολίτες.
Αφήνοντας κατά μέρος τα ναρκισσιστικά
μαξιλάρια με την υιοθετημένη γάτα της, επιμελήθηκε το απαραίτητο θρησκευτικό
φόντο με την εικόνα της Παναγίας τοποθετημένη στο ύψος του δεξιού σκουλαρικιού
της, ασορτί με το μπρούτζινο χρώμα του χριστιανικού ντεκόρ, αλλά πάντως δίπλα
στο βιβλίο της εκλιπούσας Ρουθ Μπαίηντερ Γκίνσμπεργκ, μέλους του Ανωτάτου
Δικαστηρίου των ΗΠΑ από το 1993.
Με αυτό το background, η ΠτΚ άρχισε να εξεμεί τις πομπώδεις, νεοταξίτικες παρόλες της.
Όποιος θέλει να ξέρει τι τον
περιμένει, πρέπει να μελετά προσεκτικά όλα τα μηνύματα/διαγγέλματα των
πολιτικών, ιδίως τα πρωθυπουργικά και προεδρικά. Διότι μέσα σε αυτά κρύβονται
είτε κωδικοποιημένες προειδοποιήσεις, συνήθως διατυπωμένες με ανάποδο τρόπο, είτε
συνθηματικές λέξεις-κλειδιά που λειτουργούν σαν χειριστικά γλωσσικά κ α μ π α ν
ά κ ι α (buzz words), μέσω των οποίων προπαγανδίζεται η ανάγκη υιοθέτησης μιας
καινούργιας στάσης ζωής (επ’ αυτού βλ. Rosa Koire,
Behind the Green Mask: U.N. Agenda 21, 2011, υπό το κεφάλαιο
“Consensus: Neutralizing Enemies”).
Τέτοια περίπτωση αποτελεί, επί
παραδείγματι, ο όρος «σ υ μ π ε ρ ι λ η π τ ι κ ή κοινωνία» (βλ. κατωτέρω την
12η ΘΕΣΗ).
Θαυμάστε τώρα τα κυριότερα σημεία του
ανάποδου και ξύλινου λόγου της ΠτΚ και συνειδητοποιήστε επιτέλους πόσο
επικίνδυνα είναι τα πράγματα:
1η ΘΕΣΗ:
«Το Εθνικό Σύστημα Υγείας αναμετράται
με τα όριά του, σε καταστάσεις ε ξ α ι ρ ε τ ι κ έ ς και α π ρ ό β λ ε π τ ε ς,
καθώς οι διαδοχικές μεταλλάξεις του ιού μεταβάλλουν τα επιστημονικά δεδομένα».
ΑΝΤΙΘΕΣΗ:
Αλήθεια τώρα; Οι μεταλλάξεις του ιού
είναι εξαιρετική και απρόβλεπτη κατάσταση και όχι απολύτως αναμενόμενη, αν όχι
επιδιωκόμενη, συνέπεια της επιλογής των “ειδικών” να τρυπάνε όσο περισσότερα
μπράτσα μπορούν μεσούσης της πανδημίας; Ποιο βρεφικό έτος ηλικίας θεωρεί η ΠτΚ
ότι διάγουμε;
2η ΘΕΣΗ:
«Ο μαζικός €μβολιασμός είναι η πιο α
π ο τ ε λ ε σ μ α τ ι κ ή άμυνα, ι δ ί ω ς απέναντι στη βαριά και επικίνδυνη
μορφή της νόσου».
ΑΝΤΙΘΕΣΗ:
Τώρα που είναι πλέον πασίδηλο γεγονός
ότι οι τρυπημένοι και νοσούν και μεταδίδουν και πεθαίνουν, μπήκαν στο παιχνίδι
τα πονηρά, νομικίστικα «ιδίως», που επιτρέπουν τα ερμηνευτικά παραθυράκια!
Εισερχόμαστε στον τρίτο χρόνο
πανδημίας και χάρη στο δήθεν πιο αποτελεσματικό όπλο που διέθετε η Παγκόσμια
Διακυβέρνηση της Υγείας, τα πράγματα έχουν γίνει απείρως χειρότερα απ’ ό,τι
όταν δεν χρησιμοποιείτο το πολυδιαφημισμένο όπλο!
3η ΘΕΣΗ:
Ο €μβολιασμός «Θ ω ρ α κ ί ζ ε ι τη
δημόσια υγεία και δ ι α σ φ α λ ί ζ ε ι τη δυνατότητα των γιατρών και των
νοσηλευτών να μας παρέχουν τις πολύτιμες υπηρεσίες τους».
ΑΝΤΙΘΕΣΗ:
Θαυμαστός Ανάποδος Κόσμος: Αρκεί μια
ματιά στο χάλι του Ευαγγελισμού με τους τρυπημένους και νοσούντες ιατρούς, για
να συνειδητοποιήσουμε το δούλεμα που τρώμε από την ΠτΚ! Και βεβαίως εξαιτίας
του υποχρεωτικού €μβολιασμού και των υλοποιημένων αναστολών εργασίας έμειναν
ορφανές δεκάδες θέσεις σε νοσοκομεία όλης της χώρας. Θωρακίζουμε τη δημόσια
υγεία σημαίνει: τη δ ι α λ ύ ο υ μ ε!
4η ΘΕΣΗ:
Η τήρηση των υγειονομικών μέτρων
είναι ευθύνη της Πολιτείας, αλλά και δική μας. Αφορά την κοινωνική και την α τ
ο μ ι κ ή μας ηθική, με επίκεντρο τον σεβασμό στον πλησίον και το γενικό καλό.
ΑΝΤΙΘΕΣΗ:
Πρέπει να είναι η πρώτη φορά στην
ελληνική και την παγκόσμια Ιστορία που μία Πρόεδρος της Δημοκρατίας παραδίδει
από τηλεοράσεως μαθήματα ατομικής η θ ι κ ή ς (και συνακολούθως: π α τ ε ρ ν α
λ ι σ μ ο ύ) στους πολίτες.
Φυσικά, η ΠτΚ έκανε για μία ακόμη
φορά γαργάρα την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας, που είναι ο σ ε β α σ μ ό
ς και η προστασία της α ξ ί ας του ανθρώπου, και έστρεψε τον παραπλανητικό
προβολέα της στον σεβασμό του πλησίον και στο γενικό καλό.
Ψιλά γράμματα για μια Πρόεδρο ο λ ο κ
λ η ρ ω τ ι κ ο ύ καθεστώτος που προωθεί τον κ ο μ μ ο υ ν ι σ μ ό σε σελοφάν ψ
ε υ δ ο φ ι λ ε λ ε υ θ ε ρ ι σ μ ο ύ!
5η ΘΕΣΗ:
«Ζούμε στην εποχή των α ν ε ξ ά ν τ λ
η τ ω ν δυνατοτήτων, αλλά και των επώδυνων αντιθέσεων. Οι ορίζοντες της ε λ ε υ
θ ε ρ ί α ς μας δ ι ε υ ρ ύ ν ο ν τ α ι και ο ρυθμός του βίου επιταχύνεται
διαρκώς».
ΑΝΤΙΘΕΣΗ:
Θαυμαστός Ανάποδος Κόσμος: Σε μια
εποχή υγειονομικής τυραννίας όπου καταργήθηκαν τα θεμελιώδη δικαιώματα του
πολίτη και πήγε περίπατο η ανθρώπινη αξιοπρέπεια (πλέον τα σκλαβάκια οφείλουν
να τρυπιούνται με το ζόρι και σε κάποιες περιπτώσεις να μάθουν να ανασαίνουν
μέσα από δύο μάσκες!), τολμά η ΠτΚ να μιλά για ανεξάντλητες δυνατότητες και για
διευρυμένους ορίζοντες ελευθερίας!
Το δούλεμα πάει σύννεφο!
6η ΘΕΣΗ:
«Μετέχουμε σε ένα απαιτητικό
περιβάλλον πολλαπλών επιλογών και κοινωνικής κινητικότητας. Σε συνθήκες
κοσμοπολιτισμού που παράγουν πρωτόγνωρες προκλήσεις, εμπειρίες και ευκαιρίες
και εμπεδώνουν έναν κοινό, σχεδόν ο ι κ ο υ μ ε ν ι κ ό, τρόπο ζωής».
ΑΝΤΙΘΕΣΗ:
Η ΠτΚ προετοιμάζει το έδαφος για την
προϋπάντηση του Παγκόσμιου Κυβερνήτη. Μετά την εμπέδωση του οικουμενικού τρόπου
ζωής, εκτιμάται ότι το επόμενο βήμα θα είναι η οικουμενική διακυβέρνηση του
πλανήτη. Η Παγκόσμια Διακυβέρνηση της Υγείας είναι ένα μόνο από τα πολλά
πλοκάμια που διαθέτει το παγκόσμιο θηρίο.
7η ΘΕΣΗ:
«Οι καταστροφικές πυρκαγιές του
καλοκαιριού, στην Ελλάδα και σε όλη τη Μεσόγειο, κατέδειξαν την επείγουσα
σημασία της διαχείρισης της κ λ ι μ α τ ι κ ή ς αλλαγής».
ΑΝΤΙΘΕΣΗ:
Η ΠτΚ, σε απόλυτη συμπόρευση με τον
πατερΚούλη, αγαπημένο βαφτιστήρι του Klaus Schwab (όπως και ο άθεος προκάτοχός
του Τσίπρας), συντηρεί τον νέο μπαμπούλα που θα δραστηριοποιηθεί παράλληλα με
την πανδημία ή θα λάβει τη σκυτάλη από αυτήν, δηλ. την περίφημη κλιματική
αλλαγή (ωστόσο, ο πατερΚούλης προτιμά να μιλά για κλιματική κρίση).
8η ΘΕΣΗ:
«Οι γυναικοκτονίες και το κίνημα του
“me too” μας έκαναν να συνειδητοποιήσουμε τον δρόμο που έχουμε ακόμη να
διανύσουμε για την πραγμάτωση της έμφυλης ισότητας, παρά την πρόοδο και την καταξίωση
των γυναικών».
ΑΝΤΙΘΕΣΗ:
Ο όρος «γυναικοκτονία» προωθείται εκ
του πονηρού από όλους εκείνους που τρέχουν τη δαιμονική ατζέντα της Νέας Τάξης
Πραγμάτων, σύμφωνα με την οποία πρέπει να υπερτονισθεί η γυναικεία φύση, ώστε
να φθάσουμε αργά ή γρήγορα στην αποδοχή ενός Θεού που θα είναι ανδρόγυνος. Εξ
ου και η αναφορά στην πραγμάτωση της έμφυλης ισότητας.
Μια και η ΠτΚ αναφέρθηκε στο «me
too», θα ήταν χρήσιμο να εγκαινιασθεί μια τηλεφωνική γραμμή για την κακοποίηση
του πολίτη από το κράτος. Αλλά η σαδομαζοχιστική σχέση κράτους-πολιτών, που
στον καιρό της πανδημίας φαίνεται πως έχει εδραιωθεί αμετάκλητα, θα οδηγούσε
γρήγορα στο κλείσιμο αυτής της γραμμής, αφού οι περισσότεροι Έλληνες αγαπούν τη
σκλαβιά και απολαμβάνουν την κακομεταχείρισή τους.
9η ΘΕΣΗ:
«Η επιστροφή, 200 χρόνια μετά, στην
Επανάσταση του 1821 και τη γενέθλια στιγμή του σύγχρονου ελληνικού Κράτους, μας
υπενθύμισε την αστείρευτη δύναμη της ε ν ό τ η τ α ς και της ο μ ο ψ υ χ ί α ς,
που σε πείσμα κάθε αντιξοότητας δικαιώνει διαχρονικά τους Έλληνες».
ΑΝΤΙΘΕΣΗ:
Και πάλι Θαυμαστός Ανάποδος Κόσμος:
Σε μια χώρα όπου κυριαρχεί ο κανιβαλισμός όσων τολμούν να μην εφαρμόζουν τυφλά
ό,τι η κυβέρνηση προσπαθεί να επιβάλει στα βρέφη της και ενώ μαίνεται ένας
οιονεί εμφύλιος πόλεμος ανάμεσα σε τρυπημένους και ατρύπητους, τολμά η ΠτΚ να
μιλά για ενότητα και ομοψυχία!
Πόσο θράσος και πόση υποκρισία!
10η ΘΕΣΗ:
«Το ευρωπαϊκό μας κεκτημένο, η
αναντίρρητη θέση της πατρίδας μας ανάμεσα στις πιο π ρ ο η γ μ έ ν ε ς χώρες
του πλανήτη, είναι η πιο ισχυρή εγγύηση για τη σταθερότητα και την ε υ η μ ε ρ
ί α».
ΑΝΤΙΘΕΣΗ:
Αλήθεια τώρα; Ανήκει η Ελλάδα της
Νέας Δικτατορίας στις πιο προηγμένες χώρες του πλανήτη; Όταν στα δύο λοκντάουν
οι πολίτες έστελναν SMS πριν ξεμυτίσουν από τα ιδιωτικά κλουβιά τους και τώρα
κυκλοφορούν με δύο μάσκες; Όταν η δικαιοσύνη είναι στο έπακρο διεφθαρμένη και
το κΥνοβούλιο αποτελείται από κόμματα που προσποιούνται ότι είναι αντίπαλα, ενώ
όλα έχουν προσυμφωνηθεί υπό τις οδηγίες του αόρατου μαριονετίστα;
Προσοχή: Η λέξη ευημερία είναι μία
ακόμη νεοταξίτικη συνθηματική λέξη (buzz word) με ανάποδο νόημα, που αποσκοπεί
στο νανούρισμα των βρεφοποιημένων πολιτών, οι οποίοι πρέπει να τρώνε αμέριμνοι
την κρέμα beblac που τους σερβίρουν οι κάθε λογής πατερ(κ)ούληδες, ενόσω αυτοί
συνωμοτούν κατά της πατρίδος (για τις συνθηματικές λέξεις πρβλ. και κατωτέρω,
υπό την 12η Θέση).
11η ΘΕΣΗ:
«Στα εθνικά θέματα παραμένουμε
απόλυτα προσηλωμένοι στην υ π ε ρ ά σ π ι σ η της κυριαρχίας και των
κυριαρχικών μας δικαιωμάτων και α ν υ π ο χ ώ ρ η τ ο ι απέναντι στην τουρκική
επιθετικότητα».
ΑΝΤΙΘΕΣΗ:
Αν συμβουλευτούμε και πάλι το Λεξικό
του Θαυμαστού ανάποδου Κόσμου, τότε η φράση αυτή πρέπει να μας κάνει να
νιώσουμε τεράστια ανησυχία. Διότι στην ανάποδη γλώσσα των πολιτικών «υπεράσπιση
της κυριαρχίας» σημαίνει «α π ε μ π ό λ η σ η της κυριαρχίας» και «ανυποχώρητοι
στην τουρκική επιθετικότητα» σημαίνει «δ ι α λ λ α κ τ ι κ ο ί/ενδοτικοί στην
τουρκική επιθετικότητα».
Οι πολιτικοί συνηθίζουν να μας υ π ν
ω τ ί ζ ο υ ν πριν από τα μεγάλα εθνικά ξ ε π ο υ λ ή μ α τ α!
12η ΘΕΣΗ:
«Η χώρα μας είναι μια κοινωνία υψηλών
προσδοκιών, ανοικτή και σ υ μ π ε ρ ι λ η π τ ι κ ή. Μια κοινότητα ίσης
ελευθερίας, δ ί χ ω ς διακρίσεις και α π ο κ λ ε ι σ μ ο ύ ς».
ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΠΡΩΤΗ:
Θαυμαστός ανάποδος κόσμος: Η ΠτΚ
θέλει να μας τρελάνει! Είναι ξεκάθαρο ότι παίζει με το μυαλό μας! Τολμά και
μιλά για κοινότητα (sic) δίχως διακρίσεις και αποκλεισμούς, ενώ η υγειονομική
διαχείριση συντηρεί και επεκτείνει καθημερινά τη σκανδαλωδώς δ υ σ μ ε ν ή
διάκριση των ατρύπητων έναντι των τρυπημένων και τον απάνθρωπο κοινωνικό α π ο
κ λ ε ι σ μ ό των πρώτων!
ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ:
Αλήθεια τώρα; Απευθύνεστε σε
βρεφοποιημένους πολίτες και πιστεύετε σοβαρά ότι θα μπορέσουν να κατανοήσουν
τον όρο “σ υ μ π ε ρ ι λ η π τ ι κ ή κοινωνία”;
Όποιος θέλει να πάρει μια πρώτη γεύση
για το πώς αντιλαμβάνονται οι Νεοταξίτες τον όρο «συμπεριληπτικός», θα ήταν
ωφέλιμο να μελετήσει το σύντομο κείμενο του κ. Αντώνη Γ. Κ α ρ α μ π α τ ζ ο ύ,
καθηγητή στη Νομική Σχολή ΕΚΠΑ, δημοσιευμένο στο περιοδικό «Συνήγορος», Έτος
24ο, Τεύχος 142, Νοε-Δεκ 2020, σελ. 20. Εκεί διαβάζουμε τα εξής:
«Στη χώρα μας, μετά το πέρας της
πανδημίας, η αποτελεσματική αντιμετώπιση των νέων –αλλά και των παλαιών–
ανισοτήτων θα πρέπει να διέλθει μέσα από ένα αναπτυξιακό μοντέλο, που θα
βασιστεί στους πόρους του νέου ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης. Το μοντέλο αυτό
θα πρέπει να είναι όσο πιο σ υ μ π ε ρ ι λ η π τ ι κ ό (inclusive) γίνεται, να
καταλαμβάνει δηλαδή όσο το δυνατόν περισσότερες πληθυσμιακές ομάδες και
προφανώς να μην υπηρετεί αντιλήψεις κλειστής διανομής του πλούτου. Μόνον έτσι
θα μπορέσουμε να επιτύχουμε μία ταχεία, βιώσιμη και, προπάντων, δίκαιη
ανάπτυξη.
Η νέα σ υ μ π ε ρ ι λ η π τ ι κ ή
εποχή θα πρέπει να ξεκινήσει μέσα στο 2021, με την άμεση εφαρμογή μιας σειράς
μεταρρυθμίσεων ευρέος φάσματος στο πλαίσιο του νέου αναπτυξιακού μοντέλου (με
άμεσες παρεμβάσεις λ.χ. στον πολύπαθο χώρο της δικαιοσύνης κοκ). Η χώρα μας
έχει μια μεγάλη ευκαιρία αλλαγής νοοτροπιών δεκαετιών».
Αλήθεια, θυμάστε τα ξενοδοχεία all
inclusive; Τίποτε δεν είναι τυχαίο! Οι υπηρέτες της Νέας Τάξης Πραγμάτων
πάντοτε φροντίζουν να προθερμαίνουν άριστα και επί μακρόν τους βρεφοποιημένους
πολίτες!
13η ΘΕΣΗ:
«Οι Έλληνες ακολουθούν και
συνδιαμορφώνουν το ισχυρό ρεύμα των α λ λ α γ ώ ν του 21ου αιώνα. Το 2022 θα
είναι έτος α ι σ ι ο δ ο ξ ί α ς και α ν ά τ α σ η ς».
ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΠΡΩΤΗ:
Διαβάστε το βιβλίο «Η Μεγάλη
Επανεκκίνηση» για να καταλάβετε ποιες είναι οι αλλαγές που μας ζητούν. Η αλλαγή
επέρχεται συνήθως μέσα από κοινωνικούς πειραματισμούς. Επί χρόνια μας
εκπαίδευαν μεθοδικά –όπως ο ψυχοπαθής Μπ. Φ. Σκίνερ τους αρουραίους του– για να
μπορούν τώρα να αξιώνουν την ανθρωπολογική αλλαγή μας. Άραγε, μήπως παράλληλα
επιδιώκουν και τη γονιδιακή αλλαγή μας, ώστε να περάσουμε ευκολότερα και
γρηγορότερα στην εποχή του μετανθρωπισμού;
ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ:
Στη γλώσσα του Θαυμαστού Ανάποδου
Κόσμου, «έτος αισιοδοξίας και ανάτασης» σημαίνει έτος Ε-Φ-Ι-Α-Λ-Τ-Ι-Κ-Ο.
Διότι κατά τη διάρκεια αυτού του
έτους αναμένεται να επεκταθεί ο απάνθρωπος υποχρεωτικός εμβολιασμός και σε
άλλες ομάδες του πληθυσμού. Όποιοι αντισταθούν θα υποστούν έναν πρωτοφανή
διωγμό κατά το πρότυπο των διώξεων οι οποίες είχαν οργανωθεί από τη ρωμαϊκή
αυτοκρατορία εναντίον των Χριστιανών που αρνούνταν να ασπασθούν την
ειδωλολατρία. Όπως σήμερα οι ανεμβολίαστοι, έτσι και οι διωχθέντες Χριστιανοί
κατηγορούνταν ως εγκληματίες κατά του κράτους και ως προδότες απέναντι στον
αυτοκράτορα.
Ο Albert Pike στο Α΄ Μέρος του
δίτομου έργου του «Αρχές και φιλοσοφία των Ελευθεροτεκτόνων του αρχαίου και
αποδεδεγμένου σκωτικού τύπου» (απόδοση: Ευ. Μουρίκης, εκδ. Τετρακτύς, Αθήνα
2001, σελ. 96) σημειώνει.
«Είναι φυσικό να υποθέσουμε ότι ένα
έθνος σε κατάσταση ανάγκης θα ζητήσει τις συμβουλές των σοφωτέρων τέκνων του.
Όμως, οι μεγάλοι άνδρες φαίνεται ότι είναι δυσεύρετοι όταν τους χρειάζονται,
ενώ οι μικροπρεπείς είναι τόσο αναιδείς ώστε να επιμένουν να κατέχουν ένα
αξίωμα, όταν η μετριότητα, η ανικανότητα, η ανωριμότητα, η ε π ι δ ε ι ξ ι ο μ
α ν ί α και η αδυναμία είναι πολύ επικίνδυνα ελαττώματα για την κατοχή αυτής
της θέσεως. Όταν η Γαλλία ήταν στα όρια της επαναστατικής αγωνίας της, την
κυβερνούσε μία ομάδα επαρχιακών ανέντιμων δικηγορίσκων. Ο Ροβεσπιέρος, ο Μαρά
και ο Κουτών κυβερνούσαν στη θέση των Μιραμπώ, Βερνιώ και Καρνώ. Η Αγγλία
εξουσιαζόταν από ένα ακρωτηριασμένο Κοινοβούλιο, αφού είχε αποκεφαλιστεί ο
βασιλιάς. Ο Κρόμγουελ εξαφάνισε το δεύτερο πολιτικό σώμα και ο Ναπολέων το
πρώτο».
Και καταλήγει ο Pike:
«Η απάτη, το ψέμα, η κατεργαριά και ο
δόλος στις εθνικές υποθέσεις είναι τα σημεία διαφθοράς των κρατών και
προηγούνται των αναταραχών ή της παραλύσεως. Ο εξαναγκασμός των αδυνάτων και η
γονυκλισία ενώπιον των ισχυρών, είναι η πολιτική των εθνών που κυβερνούνται από
μια ολιγομελή μ ε τ ρ ι ό τ η τ α. Αυτά που συμβαίνουν για την απόκτηση ενός
αξιώματος συμβαίνουν και μέσα στις γερουσίες. Η εκτελεστική εξουσία γίνεται ο
διανομέας του δικαιώματος διορισμού, κυρίως στους πιο ανάξιους, ενώ οι άνθρωποι
δωροδοκούνται με αξιώματα αντί με χρήματα, προς μεγάλη βλάβη της πολιτείας. Η
Θειότης αποσύρεται από την ανθρώπινη φύση και την θέση της καταλαμβάνει η
απληστία και ο εγωισμός. Αυτή είναι η θλιβερή και αληθινή αλληγορία που
συμβολίζεται από τους συντρόφους του Οδυσσέως, που μεταμορφώθηκαν από την
μαγεία της Κίρκης σε χοίρους».
Δυστυχώς, η Ελλάδα κυβερνάται σήμερα,
περισσότερο παρά ποτέ, από μια ολιγομελή μετριότητα με προφανή τάση
επιδειξιομανίας.
Η κυρία Κατερίνα θα ήταν εκπληκτική
ως εκφωνήτρια ειδήσεων, αλλά ως Πρόεδρος Δημοκρατίας είναι ένας «τυφώνας
Κατρίνα» που σαρώνει Ελληνισμό και Ορθοδοξία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου