Νατσιός Δημήτρης
δάσκαλος-Κιλκίς
"Έσκασε σαν
βόμβα στην γειτονιά". "Έπεσαν από τα σύννεφα οι κάτοικοι της
περιοχής". "Δεν έδωσε ποτέ δικαιώματα". Είναι οι γνωστές
αφόρητες κοινοτοπίες που εκτοξεύουν οι…δαιμόνιοι απεσταλμένοι των καναλιών,
όταν καλύπτουν ένα αποτρόπαιο, ειδεχθές έγκλημα και μάλιστα όταν σχετίζεται με
παιδιά.
Ξεβράστηκαν τελευταία δύο υποθέσεις
παιδεραστίας. Θύματα μικρά, ανήλικα κορίτσια. Στο άκουσμα τέτοιων φρικτών πράγματι
ειδήσεων, η οργισμένη αντίδραση του κόσμου συνοδεύεται με προτροπές ποινών
όπως: κρέμασμα, εκτελεστικό απόσπασμα, ευνουχισμός και πολλά άλλα που δεν
μπορούν να καταγραφούν…
Όμως, γιατί δεν υπάρχει καμμία αντίδραση, όταν σε σχολικά βιβλία προωθείται και διαφημίζεται, αυτό που όλοι μετά βδελυγμίας καταδικάζουν; Διαβάζω ότι το υπουργείο "Παιδείας" παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς τις υποθέσεις, γιατί εμπλέκονται εκπαιδευτικοί - τι να πει κανείς; - και σίγουρα θα λάβει αυστηρότατα μέτρα. Γιατί δεν επιδεικνύει την ίδια στάση και στο θέμα των βιβλίων; Γιατί ανέχεται σε σχολικά βιβλία να υπάρχουν κείμενα, που περιγράφουν με εντελώς αθώο, σχεδόν παροτρυντικό τρόπο, το έγκλημα της παιδεραστίας; (Και ποιος δεν σκέφτεται ότι ίσως τα παιδιά "εμπνεύστηκαν" από τα σχολικά κείμενα; "Αφού το γράφουν τα βιβλία Γλώσσας και το επαινούν, γιατί να μην το δοκιμάσω"; (Το έχω ξαναγράψει και ξανατονίσει ότι όλοι οι ειδικοί και επιστήμονες που ασχολούνται με την γλώσσα και την διδακτική της, γνωρίζουν πως δεν υπάρχουν αθώα παραμυθάκια και ότι κάθε γλωσσικό κείμενο-κυρίως αυτά που απευθύνονται σε ανώριμα και αθώα παιδιά του Δημοτικού-ακόμα και ένα πρόβλημα μαθηματικών, προάγει συγκεκριμένες αξίες και στάσεις ζωής). Μήπως αυτό ονομάζεται, δεν είμαι νομικός, ηθική αυτουργία; Άρα, "διά να δικαιούται να ομιλεί", πρώτα να καθαρίσει το υπουργείο την" κόπρο" των βιβλίων που φέρουν την υπογραφή του και κατόπιν να τιμωρήσει.
Κατά τα άλλα το υπουργείο εισάγει την
σεξουαλική αγωγή από το νηπιαγωγείο ακόμη. Από την μια αιχμάλωτα, εξαρτημένα τα παιδιά από τις νέες τεχνολογίες και
το διαδίκτυο, στα οποία έχουν δοθεί μεσσιανικές διαστάσεις. Από την άλλη
σεξουαλικές αγωγές, που ουσιαστικά είναι πυρήνας αποαθωοποιήσεως και πρόωρης
ενηλικίωσης, πράγμα καταστρεπτικό για την ψυχική υγεία τους. Χώρος για την χαρά
της μελέτης, του ευλογημένου κόπου που προσφέρει η ηλιόλουστη ελληνική Παιδεία,
δεν απομένει.
Τι κάνουμε; Υπάρχει
ελπίδα αλλά, πρώτον, «θέλει μελτέμι γερό, γεννημένο στην Τήνο, που να ’ρθει με
την ευχή της Παναγίας να καθαρίσει τον τόπο απ’ όλων
των λογιώ της Τουρκιάς και της γηραιάς Ευρώπης τα απομεινάρια», (Ελύτης), και,
δεύτερον, «απ’ έξω μαυροφόρ’ απελπισιά και χειροπιαστό σκοτάδι»: Σχολεία
πατριδογνωσίας. Ένα σε κάθε ενορία -όπου υπάρχει φιλότιμος ιερέας- στα οποία θα
διδάσκουν δάσκαλοι με ψυχή και Χριστό. Η Εκκλησία πάντα στάθηκε
ελληνοσώτειρα. Οι καιροί απαιτούν Πατροκοσμάδες και δασκάλους, δασκάλες σαν
αυτές που κράτησαν όρθια την Μακεδονία στα χρόνια του Αγώνα, που έγραφαν
στους μαυροπίνακες, όχι με κιμωλίες, αλλά με το αίμα τους. Την πατρίδα το ’21,
την Μακεδονία, την Κρήτη, τα νησιά μας, την Θράκη κατοπινά, δεν τα ελευθέρωσε η
Ευρώπη και καμμιά συμμορία τύπου Τρόικας. Την ανέστησε η μαγιά, τα
πνευματικοπαίδια του αγίου Κοσμά του Αιτωλού, του Δασκαλογιάννη και του Παύλου
Μελά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου