Τρίτη 18 Μαΐου 2021

Το πάθημα του ποντικού και η «υπακοή» στους «ειδικούς»...

 (Ανώνυμος εκπαιδευτικός)


Ένα ποντίκι τοποθετήθηκε στην κορυφή μιας γυάλας, γεμάτης με κόκκους φαγητού...

Ήταν πολύ χαρούμενο να έχει τόσο πολύ "εύκολο φαγητό" γύρω του! Τώρα δεν θα χρειάζεται να τρέχει στην αναζήτηση της τροφής του, για να ζήσει ευχάριστα τη ζωή του...

Απολαμβάνοντας τους κόκκους του, λίγες μέρες μετά... "έπιασε πάτο"... Τώρα είναι παγιδευμένο και δεν μπορεί να ξεφύγει από εκεί... Τώρα εξαρτάται εντελώς από το "ποιος και πότε" θα βάζει τροφή στην γυάλα για να επιβιώσει!!!

Ενώ στην αρχή , το ποντίκι είχε την επιλογή ή να αρχίσει να τρώει και να απολαμβάνει ή να απομακρυνθεί από το "εύκολο φαγητό" και να το βρεί μόνο του, τώρα δεν έχει άλλη επιλογή...

Η προσωρινή απόλαυση φίλοι μου, μπορεί κάποιες φορές, να οδηγήσει σε μακροχρόνιες "παγίδες"!

Η Ελευθερία, ενώ δεν είναι εύκολη υπόθεση, μπορεί να χαθεί πολύ γρήγορα και εύκολα...

Τα μάτια μας δεκατέσσερα φίλοι μου !!!

 

Να ακούμε τους... ¨ειδικούς !!;;

1999... Κατέβηκαν μέχρι και οι... "βοσκοί από τις στάνες" για να παίξουν χρηματιστήριο!!!

Η κυβέρνηση Σημίτη και οι "ειδικοί" της εποχής, διαβεβαίωναν ότι το ΧΑ είναι ασφαλές... ΌΛΟΙ κέρδιζαν ΚΑΝΕΊΣ δεν έχανε!!!

- "Μα είσαι χαζός";

- "Δεν παίζεις Χρηματιστήριο";

-"Εύκολα λεφτά δεν θέλεις εσύ";

-"Μα γιατί δεν ακούς τους ειδικούς";

μου έλεγαν...

Ακόμα και η μετοχή της Koutsis Marias Co φέρνει κέρδη έλεγαν... και με κοίταζαν με οίκτο για την "ανοησία" και την επιφύλαξη μου...

Φυσικά όπως θυμάστε φίλοι μου, όσοι έπαιξαν... "δικαιώθηκαν" και δεν ήξεραν που να... πρωτοκρύψουν τα λεφτά τους στο τέλος...

Εγώ ο "κακομοίρης" και κάποιοι άλλοι, είχαμε λάθος... Έχασα την "μεγάλη ευκαιρία" να απελευθερωθώ οικονομικά... Έπρεπε να τους είχα πιστέψει... Έπρεπε να ακούσω τους ... "ειδικούς"!!!

Αλλά τι πάω και θυμάμαι μετά από είκοσι χρόνια;

ΠΗΓΗ facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου