Τετάρτη 18 Αυγούστου 2021

Διευθυντής μονάδας τεχνητού νεφρού: «Δεν είμαι εμβολιασμένος- Είμαι εναντίον οποιασδήποτε υποχρεωτικότητας»

 


Με τους εμβολιασμούς να είναι σε χαμηλά επίπεδα ακόμα και ανάμεσα στο υγειονομικό προσωπικό για το οποίο έχει γίνει πλέον υποχρεωτικό το εμβόλιο κατά του κορονοϊού με την προθεσμία να λήγει την 1η Σεπτεμβρίου, το newsit.gr επικοινώνησε με ανεμβολίαστο γιατρό και μάλιστα με τον Διευθυντή Μονάδας Τεχνητού Νεφρού Γενικού Νοσοκομείου Πέλλας κ. Σωτήρη Βασιλείου.

Ο κ. Βασιλείου ήταν ξεκάθαρος στην στάση του απέναντι στο εμβόλιο. Όπως είπε νόσησε τον περασμένο Νοέμβριο και επειδή κάνει συνεχώς επίπεδα αντισωμάτων θεωρεί ότι είναι καλυμμένος και δεν βρίσκει λόγο να εμβολιαστεί. Λέει ακόμα ότι είναι κατά της υποχρεωτικότητας υποστηρίζοντας μάλιστα ότι το δίλημμα είναι δημοκρατία ή φασισμός. 

Κάνω αντισώματα και είμαι καλυμμένος

«Εγώ παρόλο που είμαι διευθυντής δεν έχω εμβολιαστεί γιατί έχω νοσήσει τον Νοέμβριο, στο κύμα πανδημίας που είχαμε τότε. Εγώ κάνω συνεχώς επίπεδα αντισωμάτων, είμαι καλυμμένος οπότε δεν βρίσκω τον λόγο να εμβολιαστώ. Βέβαια ακόμα και αν δεν νοσούσα θα το σκεφτόμουν επειδή έζησα σε θαλάμους που χάθηκε πολύς κόσμος μπροστά μου, ίσως να το σκεφτόμουν αλλά το ίσως δεν μετράει. Το πραγματικό γεγονός είναι πως δεν είμαι εμβολιασμένος».

Ο κ. Βασιλείου εμφανίζεται πεπεισμένος ότι το εμβόλιο έχει παρενέργειες αλλά από την μια λέει ότι εμβολίασε την μητέρα του αλλά δεν θα εμβολιάσει τα παιδιά του που είναι 19 και 20 ετών. 

Τονίζει χαρακτηριστικά: «Εμείς σαν γιατροί έχουμε πρωτόκολλα εμβολιασμού τον ασθενών τα οποία τα διενεργούμε όλα. Για το covid εμβόλιο, η ψεκασμένη άποψη ας πούμε σε εισαγωγικά είναι ένα νόμισμα με δύο όψεις. Η μία όψη είναι οι αρνητές και οι άλλη είναι οι εμβολιολάγνοι. Εμείς ακολουθώντας καθαρά ιατρικές κατευθύνσεις προτείνουμε το εμβόλιο σε όλους άνω των 65 και σε κανέναν κάτω των 20. Στις ενδιάμεσες ηλικίες εξηγούμε την πιθανότητα παρενέργειας του εμβολίου και την πιθανότητα βλάβης από την νόσηση και από εκεί και πέρα ακολουθεί ο καθένας τον δρόμο που θα επιλέξει. Εγώ εμβολίασα την μητέρα μου αλλά επουδενί δεν θα εμβολιάσω τα παιδιά μου, 19 και 20 χρονών γιατί το εμβόλιο είναι βραχύβιο, έχει δοκιμαστεί για έναν χρόνο οπότε τις μακροπρόθεσμες παρενέργειες δεν τις γνωρίζουμε ακόμη. Δεν έχει λάβει άδεια το εμβόλιο που σημαίνει ότι οι οργανισμοί υγείας των χωρών δεν είναι πεπεισμένοι ακόμη ούτε για την ασφάλεια ούτε για την αποτελεσματικότητα. Απλά παίρνουν επείγουσα έγκριση γιατί υπάρχει μια πανδημία και πεθαίνει ο κόσμος. Οπότε θα γίνει στους ασθενείς υψηλού κινδύνου. Στους υπόλοιπους δεν θα το συστήσουμε. Αυτοί που διατρέχουν ελάχιστο κίνδυνο δεν θα τους υποβάλλουμε στον κίνδυνο του εμβολίου».

Δεν θα εμβολιαστώ ακόμα και αν πέσουν τα αντισώματά μου

«Εγώ δεν θα εμβολιαστώ ακόμη και όταν θα έχουν πέσει τα αντισώματα γιατί άμυνα δεν σημαίνει μόνο υψηλά αντισώματα, υπάρχει κυτταρική ανοσία η οποία δεν προσμετράται και σε καλύπτει έστω και αν είναι χαμηλός ο κύκλος αφού θα κάνεις αναμνηστική αντίδραση αν έρθεις σε επαφή οπότε θα αναπτύξεις αντισώματα γρήγορα και το πιο πιθανόν είναι να νοσήσεις υποκλινικά», λέει.

Και προσθέτει: «Ιατρικά, λόγος να εμβολιαστεί κάποιος ο οποίος έχει έρθει σε επαφή με τον ίδιο τον ιό δεν υπάρχει. Αν δεν είχα νοσήσει, ευτυχώς δεν έχω υποκείμενα νοσήματα και αν λάβουμε υπόψιν ότι η θνητότητα είναι 1 στα 200, θα το ρίσκαρα να μην εμβολιαστώ».

Ο διευθυντής μονάδας τεχνητού νεφρού στο νοσοκομείο Πέλλας είναι ξεκάθαρα αντίθετος με την υποχρεωτικότητα των εμβολιασμών.«Εμείς είμαστε εναντίον οποιασδήποτε υποχρεωτικότητας. Έχει ξεφύγει από το θέμα του εμβολιασμού η μη, δεν είναι αυτό το δίλλημα. Το δίλλημα είναι πια δημοκρατία η φασισμός. Ξεκάθαρα».

Πηγή:newsit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου