Κυριακή 22 Αυγούστου 2021

Διάλεξε πως θα πεθάνεις: Εμβολιασμένος ή πεινασμένος;

 


 Δικά μας πράγματα. Όχι "μου είπαν" και "έμαθα" αλλά τα έζησα εγώ και οι δικοί μου άνθρωποι. 

Και τις δύο φορές που εμβολιάσθηκε ο αδελφός μου, μετά από λίγες ημέρες, τον έτρεχα στο νοσοκομείο με ταχυκαρδίες. Μετά δε τα επεισόδια, σε εξετάσεις στον καρδιολόγο της οικογένειας, δεν βρέθηκε κάτι. Τυχαίο επεισόδιο, ...κατά τύχη μετά τον εμβολιασμό! Στο νοσοκομείο, που ρώτησα αν υπάρχει σχέση, είπαν πως δεν το γνωρίζουν γιατί " η υπόθεση του εμβολίου είναι αχαρτογράφητα νερά".

Παλιός φοιτητής μου, ηλικίας τώρα σαράντα κάτι, εμβολιασμένος νοσεί μία φορά μετά τον εμβολιασμό και όταν έρχεται το παιδί του από κατασκήνωση με κορωνοϊό, ξανακολλάει και νοσηλεύεται σε Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας. Ευτυχώς τώρα είναι καλά.

Γνωστός μου, ...όλως τυχαίως μετά το εμβόλιο, παθαίνει καρδιακό επεισόδιο.

Η διπλανή μου, εμβολιασμένη εδώ και δύο μήνες, δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι από ζαλάδες και εξάντληση, δίχως οι εξετάσεις της να δείχνουν κάτι.

Κολλητή μου 43 ετών, μετά το εμβόλιο έχει πρόβλημα με πόνους στα πόδια, χωρίς οι εξετάσεις να δείχνουν ορθοπεδική βλάβη.

Νεαρός άνδρας, που τον γνωρίζω από μικρό παιδί, παθαίνει κολπική μαρμαρυγή, μετά τον εμβολιασμό.

Και έτερος φίλος εμβολιάζεται, στη συνέχεια κολλάει κορωνοϊό, νοσεί σοβαρά, νοσηλεύεται και τώρα τρέχει σε καρδιολόγους. Ωραίο κοκτέϊλ, έ;

Αυτές οι περιπτώσεις είναι ό,τι λέμε " ήμουν κι' εγώ εκεί " οπότε κανείς δεν μπορεί να μου πει "περικοκλάδες" και ουδείς "ειδικός" να αποπειραθεί να με τρελάνει με "ναι μεν αλλά".

Και βέβαια ακούμε συνέχεια περιπτώσεις εμβολιασμένων που νόσησαν, που νοσηλεύτηκαν και ακόμη που πέθαναν! Άσε εκείνες που κρύβουν οι πληρωμένοι νεκροθάφτες  που πήγαιναν για επιστήμονες αλλά "ξέχασαν" τον όρκο....Και όχι μόνο στον χώρο της ιατρικής αλλά και στην δημοσιογραφία, στην πολιτική βεβαίως και πρωτίστως και, δυστυχώς, και της διοικούσας Εκκλησίας. 

Κι' ενώ όλα αυτά (και άλλα πολλά) συμβαίνουν, αναρωτιέμαι γιατί πια έχουν λυσσάξει υπέρ ενός εμβολίου που όχι μόνο δεν απαλλάσσει από την ασθένεια αλλά μπορεί να σου δημιουργήσει προβλήματα και να σε φτάσει μέχρι τον θάνατο.

Και δεν φτάνει αυτό αλλά είναι και υποχρεωτικό. Υποχρεωτικό να πεθάνεις εμβολιασμένος! Αλλιώς χάνεις την δουλειά σου . Οπότε η επιλογή είναι δική σου: Πεθαίνεις εμβολιασμένος ή από την πείνα, όταν βρεθείς άνεργος; 

Αυτό μπορείς να το επιλέξεις. Είναι η μόνη ελευθερία που σου απέμεινε!

ΠΗΓΗ elena

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου