Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

Το μεγαλύτερο στοίχημά μου: να ενώσω τους Έλληνες!

 Νίκος Αντωνιάδης - Δικηγόρος


Μέσα από μία ταπεινή σελίδα στο facebook. Έστω μπλοκαρισμένος, φιλοξενούμενος στη σελίδα του αγαπημένου σας κοντρόλ.

Αυτή τη μάχη, τη μάχη κατά της “πανδημίας”, θα την κερδίσω. Σας το έχω υποσχεθεί. Ποτέ δεν μπήκα σε μία μάχη αν δεν ήμουν αποφασισμένος και σίγουρος για τη νίκη.

Και καμία μάχη που έδωσα κόντρα στο σύστημα δεν ήταν εύκολη. Αυτή όμως είναι η δυσκολότερη. Και καμία τέτοια μάχη δεν είναι χωρίς εμπόδια. Χωρίς κινδύνους. Χωρίς “αποτυχίες”. Μικρές ή μεγάλες.

Πρέπει να ξέρετε όμως ότι εάν κάποιους μπορεί να τους απογοητεύουν, να τους φοβίζουν, να τους αποθαρρύνουν τα εμπόδια και οι κίνδυνοι αυτοί, εγώ θα ανησυχούσα εάν δεν υπήρχαν! Γιατί τότε θα σήμαινε ότι δεν είμαι στο σωστό δρόμο! Αν όλα πήγαιναν “καλά”, κάτι δεν θα έκανα εγώ καλά! Σε μία τέτοια περίπτωση θα ήταν σίγουρο ότι θα πήγαινα στον γκρεμό. Σε μία τέτοια περίπτωση θα σκεφτόμουν τι δεν κάνω σωστά και δεν φοβίζω το σύστημα. Και θα άλλαζα δρόμο.

Αυτό ισχύει και για τις επιθέσεις, τις συκοφαντίες, τις λάσπες. Μην σας στεναχωρούν αυτά. Γιατί εμένα με πείθουν ότι είμαι στον σωστό δρόμο!

Στον δρόμο αυτό για τη νίκη θα κρατήσω για πάντα τους ανθρώπους στα νοσοκομεία. Αυτούς που σώζω. Και αυτούς που χάθηκαν. Και τους δικούς τους ανθρώπους που ψάχνουν τη δικαίωση. Δραματικές ώρες. Ατελείωτα ξενύχτια. Τα έχετε ζήσει μαζί μου. Ώρες απέραντης οργής. Ώρες όμως και απέραντης ευτυχίας. Τα μηνύματα που λαμβάνω. Οι εικόνες της Παναγίας και του Αγίου Νικολάου που μου στέλνουν.

Τη μάχη αυτή θα την κερδίσω λοιπόν. Γιατί αυτό που αντιμετωπίζουμε δεν είναι το τελικό σχέδιο της παγκόσμιας τάξης. Αν ήταν, δεν θα είχα καμία τύχη. Το μεγάλο στοίχημα είναι να θωρακιστούμε μετά από όλο αυτό που ζούμε τώρα. Για να αντιμετωπίσουμε το επόμενο χτύπημα.

Το μεγαλύτερο όλων όμως στοίχημα είναι, μέσα από αυτή τη σελίδα, μέσα από αυτή την προσπάθεια, να ενώσω τους Έλληνες. Πέρα από κόμματα, πέρα από εξαρτήσεις, από χρώματα, πέρα από ιδεολογίες. Να βοηθάει ο ένας τον άλλον χωρίς δεύτερη σκέψη. Χωρίς να σκεφτεί αν αυτός που βοηθάει ψηφίζει το ίδιο κόμμα, έχει την ίδια ιδεολογία. Αρκεί ότι είναι συνάνθρωπος. Που έχει ανάγκη από βοήθεια.

Έτσι στη Θεσσαλονίκη, ο Κώστας του “Παπανικολάου” βοήθησε την Μαρία του “Ιπποκρατείου”, και αυτή με τη σειρά της βοήθησε την Αθηνά του “Παπαγεωργίου”.

Έτσι στην Αθήνα, η Ειρήνη του “Σισμανογλείου” βοήθησε την Μαρία της “Νίκαιας”.

Έτσι χθες, άνθρωποι από όλη την Ελλάδα βοήθησαν τον Βασίλη στη Θεσσαλονίκη να βοηθήσει τον πατέρα του των “Σερρών” να εξασφαλίσει ότι θα γυρίσει σπίτι του ασφαλής. Και όλοι μαζί μού έστελναν μηνύματα να βοηθήσω. Και έτσι εγώ βοήθησα.

Αλλά και ένα ακόμη μεγαλύτερο στοίχημα. Να κάνω τους Έλληνες να στέκονται στα πόδια τους. Να διεκδικούν! Να απαιτούν!

Έτσι πριν τρεις μέρες στο Θριάσιο, ο γιος απαίτησε να πάρει τον πατέρα του από το νοσοκομείο. Και όταν το νοσοκομείο αντέδρασε, έφερε τα περιπολικά. Και τον πήρε! Και τον έσωσε!

Έτσι σήμερα στον Ευαγγελισμό. Η κόρη, η Σοφία, μίλησε μαζί μου. Αντέδρασε όλη η οικογένεια. Απαίτησαν! Κέρδισαν! Και η μάνα επέστρεψε από τη ΜΕΘ στο δωμάτιο. Χωρίς να κάνω τίποτα ουσιαστικά εγώ. Αρκεί που τους είπαν ότι έχουν μιλήσει στον δικηγόρο τους. Ξέρουν αυτοί...

Στη ΜΕΘ όπου η κυρία Κατερίνα πάγωνε. Στη ΜΕΘ με ανοιχτά παράθυρα για να αρχίσει το μπούκωμα και ο πυρετός. Με μία λεπτή κουβέρτα, ενώ οι νοσηλεύτριες έλεγαν στην κόρη ότι της έχουν δώσει χοντρές κουβέρτες και είναι ζεστά... Στη ΜΕΘ όπου ήταν “βαριά”, ενώ η ίδια μιλούσε με τη κόρη, ήταν καλά και ήθελε να γυρίσει σπίτι.

Έτσι στις εργασίες και στα σχολεία. Οι Έλληνες εργαζόμενοι, οι Έλληνες γονείς. Απαιτούν οι προφορικές απειλές να γίνουν γραπτές. Απαιτούν να πρωτοκολληθούν τα έγγραφά τους.

Αντιστέκονται.

Και το σύστημα υποχωρεί...

Έχουμε δρόμο ακόμα. Το σύστημα υποχωρεί αλλά θα τα δώσει όλα πριν το τέλος. Δεν θα πέσει αμαχητί...

Εγώ απλά θα συνεχίσω να σώζω ανθρώπους, να δικαιώνω τις ψυχές των αδικοχαμένων. Και μέσα από όλο αυτό να αποδείξω το έγκλημα σε όλες του τις διαστάσεις. Είμαι κοντά. Η μεγάλη αντεπίθεση έχει αρχίσει.

Θα συνεχίσω να πολεμάω, να ενημερώνω, να “εκπαιδεύω”. Χωρίς να υπολογίζω τίποτα.

Γιατί για μένα δεν υπάρχει το “κόστος”. Πολιτικό ή άλλο.

Και αυτό είναι κάτι που οι αντίπαλοί μου, όποιοι και αν είναι αυτοί και όποια τα κίνητρά τους, δεν μπορούν να το καταλάβουν...

Για μένα υπάρχει μόνο το σωστό και το λάθος.

Για μένα υπάρχει μόνο το δίκαιο και το άδικο.

Δεν με ενδιαφέρει ποιος ή τι είναι το θύμα.

Δεν με ενδιαφέρει όμως και ποιος ή τι είναι ο θύτης...

Είμαι σίγουρος πια ότι το τέλος αυτής της ιστορίας θα μας βρει διπλά κερδισμένους...

Εγώ θα συνεχίσω να ενώνω τους Έλληνες.

Και να φροντίζω γι αυτό το τέλος...

ΠΗΓΗ facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου