Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021

Από όλα τα εμβόλια που έχω κάνει στη ζωή μου…

Μαρία Μπασαγιάννη

Τέτανο, ερυθρά, ιλαρά, παρωτίτιδα, πολιομυελίτιδα, φυματίωση, ποτέ άλλοτε δεν βίωσα τόση σύγχυση για ένα εμβόλιο που προϋποθέτει ότι πρέπει να φοράω μάσκα, και να τηρώ “κοινωνική απόσταση” ακόμα και όταν είμαι πλήρως εμβολιασμένος.

Προφανώς θα μπορώ ακόμα να προσβληθώ ή να μεταδώσω τον ιό ακόμα και όταν είμαι πλήρως εμβολιασμένος.

Ποτέ δεν χρειάστηκε να κάνω διπλό εμβόλιο, ποτέ δεν δωροδοκήθηκα από την κυβέρνηση και εταιρείες για να κάνω το εμβόλιο προκειμένου να κερδίσω ένα αυτοκίνητο, μετρητά ή άλλα βραβεία. Ποτέ άλλοτε ένα εμβόλιο δεν ήταν διαθέσιμο στο Primark…!

Ποτέ δεν χρειάστηκε να ανησυχώ για καρδιακά προβλήματα ή θρομβώσεις και ΘΑΝΑΤΟ ως παρενέργειες.

Ποτέ δεν με έκριναν αν δεν το έκανα.

Ποτέ δεν υπήρξαν διακρίσεις σε βάρος μου για ταξίδια ή άλλες συνήθεις υπηρεσίες.

Για τα εμβόλια που ανέφερα παραπάνω, ποτέ δεν μου είπαν ότι ήμουν κακός άνθρωπος επειδή δεν τα έκανα ή επειδή τα έκανα.

Ποτέ δεν είδα ένα εμβόλιο που να απειλεί τη σχέση μεταξύ μελών της οικογένειας ή ενός στενού φίλου.

Ποτέ δεν είδα να χρησιμοποιείται για πολιτικά οφέλη και ποτέ δεν είδα να χρησιμοποιείται για να πείσει τα παιδιά υπέρ του δωρεάν παγωτού.

Δεν έχω δει ποτέ ένα εμβόλιο να απειλεί τον βιοπορισμό, τη δουλειά, το σχολείο κλπ. κάποιου.

Δεν έχω δει ποτέ ένα εμβόλιο που να επιτρέπει στη συγκατάθεση ενός δωδεκάχρονου να υπερισχύει της συγκατάθεσης των γονέων του.

Μετά λοιπόν από όλα όσα είπα, μπορεί κάποιος να μου πει πώς είναι δυνατόν να είμαι θεωρητικός συνωμοσίας, αμόρφωτος, μη ερευνητής επειδή δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω αυτό το εμβόλιο;;; ΜΕΧΡΙ να τελειώσουν οι κλινικές δοκιμές σε τουλάχιστον δύο χρόνια από τώρα.

Τέλος, μετά από όλα τα εμβόλια (ενέσεις) που ανέφερα παραπάνω, δεν έχω δει ποτέ ένα εμβόλιο σαν αυτό που κάνει διακρίσεις, διχάζει και κρίνει μια κοινωνία όπως αυτό.

Τόσες πολλές πληροφορίες λογοκρίνονται, διαγράφονται και αφαιρούνται από το διαδίκτυο.

Τόσοι πολλοί γιατροί, επιστήμονες, λογοκρίνονται και απαγορεύεται να μιλήσουν ή να θέσουν εύλογες ερωτήσεις όταν αυτό που επιτρέπεται ή δεν επιτρέπεται δεν βγάζει νόημα.

Οι άνθρωποι παίρνουν αυτό το εμβόλιο με παρενέργεια τον ΘΑΝΑΤΟ για να εξαγοράσουν την ελευθερία τους (που ήταν το ανθρώπινο δικαίωμά τους εξ αρχής. Ποτέ δεν το χάσανε) ΟΧΙ για να τους προφυλάξουν ή να τους κρατήσουν ασφαλείς από έναν ιό. Επειδή δεν λειτουργεί. Άνθρωποι που έχουν κάνει διπλό εμβόλιο προσβάλλονται και εξακολουθούν να πεθαίνουν από αυτό.

Σοβαρά τώρα. Μπορείτε να το διαβάσετε ξανά αυτό;

Αυτό είναι σίγουρα ένα ισχυρό εμβόλιο. Κάνει όλα αυτά τα πράγματα που ανέφερα και όμως; Δεν κάνει αυτό που όλα τα άλλα εμβόλια που ανέφερα προηγουμένως σχεδιάστηκαν για να κάνουν, δηλαδή να καταπολεμήσει τη COVID, έναν ιό με φυσικό ποσοστό ανάρρωσης 99% χάρη στο θαυματουργό ανοσοποιητικό μας σύστημα!

Αν δεν υποστηρίζετε την ελευθερία της επιλογής, τότε δεν προσπαθείτε με κανέναν τρόπο να επαναφέρετε αυτή τη χώρα στην κανονικότητα.

Προωθείτε μια διχαστική κοινωνία. Υποτάσσετε τους ανθρώπους σε ύπαρξη δεύτερης κατηγορίας και κλέβετε την ελευθερία από το μέλλον το δικό σας και των παιδιών σας. Όσον αφορά τις ΜΕΘ, όποιος ανατρέξει όχι και πολύ πίσω αλλά στο πρόσφατο παρελθόν θα δει ότι σχεδόν κάθε χρόνο είχαμε πάντα πρόβλημα με τις ΜΕΘ γιατί πολύ απλά δεν υπήρχαν από τότε και όχι τώρα λόγω κορονοϊού.

Όσον αφορά τα ράντζα, από μικρό παιδί θυμάμαι ότι πάντα έλεγαν ότι γέμισαν τα νοσοκομεία με ράντζα και όχι τώρα λόγω κορονοϊού! Καταρρέει το σύστημα υγείας… Ποιο σύστημα υγείας;;; Πότε υπήρξε καλό σύστημα υγείας ανάλογο με αυτά που πληρώνουμε από τον μισθό μας κάθε μήνα;;; Ούτε καν να ακουμπήσει επάνω σε αυτό που πληρώνουμε κάθε μήνα! Πόσες φορές πήγε κάποιος σε ένα νοσοκομείο προ κορονοϊού και μόλις γύρισε είπε….σιχάθηκα την ζωή μου εκεί μέσα;;; Ρωτήστε αυτούς που δουλεύουν χρόνια εκεί, τι τραβάνε και σε τι συνθήκες εργάζονται καθημερινά! Ξαφνικά όλα αυτά φαίνονται μόνο στον covid 19 ενώ πριν τα νοσοκομεία ήταν Hilton!

Αφήστε να μιλήσει ελεύθερα ο Έλληνας και μην κατεβάζετε αναρτήσεις οι οποίες δημιουργούν σκέψεις, γιατί αυτό μόνο δημοκρατία δεν είναι! Σέβομαι τους πάντες αλλά πάνω απ’ όλα τον εαυτό μου! Πρέπει να σεβόμαστε και να ακούμε όλες τις απόψεις και τις γνώμες όσο και να μη συμφωνούμε σε κάποιες ή ακόμη και σε όλες από αυτές! Μην είστε τεμπέληδες και εφυσηχάζεστε στο εύκολο γιατί αυτό είναι το πιο υποτίθεται απλό! Αφήστε εμάς… Εμείς είμαστε καμένα χαρτιά… Ας το κάνουμε για τα παιδιά μας έστω, γιατί τους αξίζει σίγουρα κάτι πολύ καλύτερο από αυτό!!!

ΠΗΓΗ toromaiiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου