Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021

Δεν έχω δει ποτέ τέτοιο εμβόλιο!



«Από όλα τα εμβόλια που

έχω γνωρίσει στη ζωή μου

(κοκίτης, διφθερίτιδα, τέτανος, ευλογιά, ιλαρά, ερυθρά,
παρωτίτιδα, ηπατίτιδα, μηνιγγίτιδα και φυματίωση),

δεν έχω δει ποτέ εμβόλιο

που πρέπει να φοράω μάσκα και να κρατάω αποστάσεις ,

ακόμα κι αν είστε πλήρως εμβολιασμένοι.

Δεν έχω ακούσει ποτέ για εμβόλιο

που προκαλεί

την εξάπλωση του ιού ακόμα και μετά τον εμβολιασμό.

Δεν έχουμε ακούσει ποτέ

για ανταμοιβές, εκπτώσεις,

κίνητρα για να εμβολιαστείτε.

Δεν υπήρχαν διακρίσεις αν δεν εμβολιαζόσασταν,

ότι κάποιος προσπάθησε να σε κάνει

να νιώσεις άσχημα ή εγωιστής.

Δεν έχω δει ποτέ εμβόλιο

να θέτει σε κίνδυνο

την οικογένεια και τους φίλους μου.

Δεν έχω δει ποτέ εμβόλιο που να θέτει

σε κίνδυνο τα προς το ζην,

την εργασία ή το σχολείο.

Μετά από όλα τα εμβόλια που

έχω προαναφέρει,

δεν έχω δει ποτέ ένα εμβόλιο που κάνει διακρίσεις,

διχάζει και καταδικάζει μια κοινωνία

όπως η σημερινή

και καταστρέφει τον κοινωνικό ιστό…

Είναι ένα ισχυρό εμβόλιο!

Κάνει όλα αυτά που αναφέρονται,

ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ;;;


ΠΗΓΗ facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου