Παναγιώτης Λιάκος
Πρώτη και βασικότερη απότιση φόρου τιμής στους αγωνιστές της Εθνεγερσίας, στον ηρωικό λαό που βάδισε μέσα στις φλόγες του πολέμου, είναι η αλήθεια. Η χώρα μας κινδυνεύει να μετατραπεί σε «χώρο». Έχει καταληφθεί από τους ισλαμιστές, που έδιωξαν τα παλικάρια του Κολοκοτρώνη, και η άρχουσα τάξη προσπαθεί να μας πείσει ότι αυτό είναι καλό!
Στην Αθήνα λειτουργεί πλέον το
ισλαμικό τέμενος που βλέπετε στη φωτογραφία. Διακόσια χρόνια… έλειπε
τέτοιο ίδρυμα και ουδείς Αθηναίος το είχε αντιληφθεί, επειδή σε κανέναν δεν
χρειαζόταν.
Η πολιτική τάξη μάς φόρτωσε με ισλαμιστές και η ημισέληνος καταλαμβάνει γοργά τη θέση που κατείχαν ο Σταυρός και η σημαία μας. Σύμφωνα με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου (ευφημισμός για το Διευθυντήριο Εποικισμού της Πατρίδας και Αλλαγής Πληθυσμού), ένας στους έξι κατοίκους της Αθήνας είναι «νόμιμος» μετανάστης (τη λέξη «νόμιμος» τη γράφουν εκτός εισαγωγικών, χωρίς να διευκρινίζουν αν η είσοδός του ήταν νόμιμη). Επίσης, το υπουργείο Εποικισμού και Αλλαγής Πληθυσμού μάς ενημερώνει ότι «ο συνολικός πληθυσμός της πρωτεύουσας (Δήμος Αθηναίων) ανέρχεται σε 664.046 κατοίκους και οι αλλοδαποί που διαμένουν νόμιμα ξεπερνούν τους 110.000».
Η εικόνα μιας πρωτεύουσας που έχει
καταληφθεί είναι ισχυρότερη από όλα τα λόγια που μπορούν να γράψουν και να
πουν οι… τροχονόμοι των εποικιστικών μπουλουκιών, τα οποία στέλνει
ο Ερντογάν στην
Ελλάδα.
Επίσης, στα εξουσιαστικά ρετιρέ είναι
τέτοια η εναντίωση στα ελληνικά ήθη, έθιμα και σύμβολα, ώστε έχουμε Πρόεδρο της
Δημοκρατίας που δεν καταδέχεται να φιλήσει Σταυρό στην πρωτοχρονιάτικη
δοξολογία, η οποία έγινε στη Μητρόπολη Αθηνών, και δεν ακούστηκε καν ο
ελληνικός εθνικός ύμνος! Όσα ενώνουν, εμπνέουν και εμψυχώνουν
τους Έλληνες απωθούν τους εξουσιαστές. Είναι προφανές ότι αυτή η
κατάσταση στα… ρετιρέ υπονομεύει τα θεμέλια του εθνικού οικοδομήματος και είναι
θέμα χρόνου να γίνουν όλα συντρίμμια.
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια για την
κατάστασή μας. Οφείλουμε να προστατεύσουμε το έθνος και τον
λαό από τους διαχειριστές του κράτους με τις αλλόκοτες ιδέες και τη
(φαινομενικά) ανεξήγητη συμπεριφορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου