Ανοικτή επιστολή στον Αρχιεπίσκοπο και στην εκκλησιαστική ιεραρχία αναφορικά με το Εκκλησιαστικό πρόβλημα ως προς το πολιτικό και εθνικό πρόβλημα.
Μια καλοπροαίρετη κριτική.
Μακαριώτατε
Αρχιεπίσκοπε κ. Ιερώνυμε,
Άγιοι
ιεράρχες της Ορθόδοξου Εκκλησίας της Ελλάδος,
Σήμερα
χτυπιέται η ουσία της Εκκλησίας. Επιχειρείται να διαλυθεί το σώμα της Εκκλησίας.
Αναστέλλεται η βασική έννοια και η ουσιώδης πηγή ζωής της Εκκλησίας. Δηλαδή
αναστέλλεται η Θεία Λειτουργία και η Θεία Κοινωνία. Πρέπει να σημάνει
συναγερμός σε όλο το σώμα της Εκκλησίας. Το πονηρό πνεύμα στοχεύει να θανατώσει
την Εκκλησία χτυπώντας το κέντρο της, την Θεία Λειτουργία και την Θεία
κοινωνία. Δηλαδή να εκδιώξει τον Χριστό από το σώμα της Εκκλησίας. Έτσι δεν θα
έχουμε ζώσα Εκκλησία αλλά νεκρό σώμα. Θα έχουμε αίρεση και κομμάτιασμα. Δεν θα
έχουμε το Όλον του Θεού και το Όλον του ανθρώπου. Έτσι περνάμε εν τοις πράγμασι
στην αίρεση, αφού στοχοποιείται και ενοχοποιείται ο Χριστός, ως Θεία Λειτουργία
και ως Θεία κοινωνία.
Όσο πραγματικός ο κορωνοϊός, όσο πραγματικοί
οι θάνατοι των ανθρώπων όπως και οι ασθένειές των, όμως ουδόλως αυτά επιτρέπεται να αναστέλλουν το μυστήριο της παρουσίας του Χριστού στην
Εκκλησία του στην Θεία Λειτουργία της Εκκλησίας η στους ναούς. Αυτά ουδόλως
μπορούν να μας βλάψουν, εάν εμείς δεν εκδιώξουμε τον Χριστό όπως οι Γαδαρηνοί.
Ουδεμία ασθένεια μπορεί να αναστείλει την Θεία Λειτουργία και την Θεία Κοινωνία. Ούτε να γελοιοποιήσει μπορεί την Εκκλησία με μέτρα φόβου και τρομοκρατίας μετατρέποντας τους ιερείς και τον λαό σε μασκοφόρους των καρναβαλιών. Όπου δυο και τρεις στο όνομά μου και εγώ εν μέσω αυτών. Άρα κάθε φόβος και κάθε τρομοκρατία μέσα στην Εκκλησία αλλά και έξω είναι απιστία και άρνηση. Είναι προδοσία του Χριστού. Δια του Χριστού και εν τω Χριστώ και εν τη Εκκλησία Του θα νικήσουμε κάθε ασθένεια, κάθε θάνατο, κάθε φόβο. Και την ιατρική θα εφαρμόσουμε και τους ασθενείς θα προστατέψουμε και η Εκκλησία θα λειτουργήσει απρόσκοπτα και όχι με τρομοκράτηση των πιστών.
Το
«Χριστός Ανέστη» δεν είναι συμβολική ακίνδυνη συναισθηματική έκφραση, αλλά
οντολογική πραγματικότητα, Θείο Μυστήριο και απτή πραγματικότητα. Εάν οι επίσκοποι και όσοι ιερείς φοβούνται
και βάζουν την επιστήμη πάνω από την πίστη μάλλον δεν έχουν θέση στην Ορθόδοξη
Εκκλησία. Ας μετακομίσουν όπως ο Βησσαρίων στην Δύση και στον Πάπα, ο οποίος
έφθειρε το όλο σώμα και το όλο ήθος της Ορθόδοξης Χριστιανοσύνης. Διότι η
Ορθόδοξη Πίστη είναι υπέρτερη της επιστήμης και του λογικού.
Εάν
θέσουμε την επιστήμη ως βάση της ζωής μας, τότε εκδιώκουμε τον Χριστό και την
Πίστη της Εκκλησίας στο Θείο Πρόσωπό Του. Η Εκκλησία και οι χριστιανοί επί δυο
χιλιετηρίδες ζουν δια της πίστεως και όχι δια της επιστήμης και της
λογικής. Όπου Θεός βούλεται, νικάται
φύσεως τάξις. Είναι ψευδής και ανυπόστατος η άποψη πολλών ιεραρχών πως δεν
πρέπει να πειράζουμε τον Θεό και να αθετούμε την επιστήμη και την λογική.
Το αντίθετο ισχύει όταν πρόκειται για την μαρτυρία της Εκκλησίας και των
Μυστηρίων της. Δηλαδή πειράζουμε και εκδιώκουμε τον Χριστό από την Εκκλησία και τον κόσμο όταν
βάζουμε την επιστήμη και την λογική μέσα στο Μυστήριο της Εκκλησίας και του
Χριστού.
Μάλιστα
δε για να είμεθα δίκαιοι προς την επιστήμη και την λογική, εσείς σήμερα
παραβιάζετε την αληθή επιστήμη και υποτάσσεστε στην άλογη απαίτηση των
πολιτικών της παγκοσμιοποίησης. Διότι πληθαίνουν γύρω μας οι φωνές διεθνούς
κύρους επιστημόνων, πως η παρούσα πανδημία είναι το φιάσκο του αιώνα και η
παγκόσμια απάτη των ΜΜΕ, των διεθνών οργανισμών και των πολιτικών που υπακούουν
στη δαιμονικότητα της παγκοσμιοποίησης και των λίγων μεγιστάνων του χρήματος και
της πληροφορίας, που βάλθηκαν να ελέγξουν την παγκόσμια κοινωνία, τον
παγκόσμιο πληθυσμό, την σκέψη, τα σώματα και τις ψυχές των ανθρώπων παγκόσμια,
μέσω του φόβου του κορωνοϊού και να επιβάλλουν την παγκόσμια δικτατορία των.
Όλοι
γνωρίζουμε πως είναι εντελώς ψευδές το ενδιαφέρον και τα κροκοδείλια δάκρυα για
την ανθρωπότητα του Μπιλ Γκέιτζ και των πολυεθνικών, που αυτός και η παρέα του
ελέγχουν. Η επιστήμη και η λογική σήμερα στα πρόσωπα μεγάλων επιστημόνων και
όσων άλλων μη διαπλεκόμενων ανθρώπων φανερώνει το ψεύδος του κορωνοϊού, που
ευτυχώς δεν είναι άλλο από μια μορφή γρίπης, που δημιουργεί, όπως και η
γρίπη, επιπλοκές μόνο σε επιβαρυμένους από άλλες ασθένειες και σε γερασμένους
ανθρώπους.
Σήμερα
ζούμε τον επιβαλλόμενο παγκόσμιο παραλογισμό και το επιβαλλόμενο παγκόσμιο
ψεύδος των ελεγχόμενων επιστημόνων και οργανισμών από τους πολιτικούς και τους
μεγιστάνες του χρήματος και των ΜΜΕ. Ονομάζουν πανδημία μια ασθένεια που δεν
φονεύει κάθε υγιή άνθρωπο, όπως είναι ο ορισμός της πανδημίας, αλλά ελάχιστο
ποσοστό ήδη πολύ αρρώστων και γερασμένων ανθρώπων, όπως θα έκανε και κάθε άλλη
μορφή εποχιακής γρίπης.
Για τους λόγους αυτούς και όσους άλλους
αναλύουμε ακολούθως, επιβάλλεται η ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος να
επανέλθει στην Ορθόδοξη συνοδικότητα, όπου Εκκλησία δεν είναι μόνο οι επίσκοποι
αλλά όλος ο λαός του Θεού, όλοι οι βαπτισμένοι στο όνομα της Αγίας Τριάδας.
Διότι η θεμελιώδης βάση της Ορθόδοξης Εκκλησιολογίας, πως δεν υφίσταται Εκκλησία
χωρίς τον επίσκοπο, δεν ισχύει και αντιστρόφως, ότι δηλαδή Εκκλησία είναι μόνο
ο επίσκοπος. Αυτό ισχύει στην παπική αίρεση όπου εκκλησία είναι μόνο ο Πάπας, ο
οποίος ίσταται, όχι μόνο πάνω από τους λοιπούς ανθρώπους, λαϊκούς και
ιερωμένους, αλλά πάνω και από τον ίδιο τον Χριστό.
Εμείς εδώ, κλήρος και λαός, επίσκοποι και
λαϊκοί, είμαστε ο λαός και το σώμα του Χριστού. Δεν είμαστε κρυφή ή φανερή
Ουνία. Η εκκλησιαστική ιεραρχία οφείλει να αφουγκράζεται εν Σοφία τον Ορθόδοξο
Λαό αλλά και να βλέπει τα σημεία των καιρών και όχι να επιβάλλεται αυταρχικά,
όπως κάνουν οι αφελληνισμένοι και αποχριστιανοποιημένοι πολιτικοί της Ελλάδος.
Με
κάθε σεβασμό επομένως στα σεπτά πρόσωπα
της εκκλησιαστικής ιεραρχίας και πλήρη
αίσθηση της αμαρτωλότητάς μας, αλλά
συγχρόνως με πλήρη επίγνωση των προβλημάτων και πειρασμών που αντιμετωπίζει σήμερα η Ορθόδοξος Εκκλησία
της Ελλάδος, αλλά και όλη η ελληνική κοινωνία, σας απευθύνουμε αυτή την κριτική
επιστολή, προκειμένου ως επιστήμονες να συμβάλλουμε έστω κατ’ ελάχιστον και στα μέτρα των δυνατοτήτων μας, στην αντιμετώπισή
των. Διότι είμαστε πεπεισμένοι πως η Εκκλησία είναι το Όλον και
το Περιέχον και όχι το μέρος και το περιεχόμενο.
Επίσης γνωρίζουμε πολύ καλά, πως σήμερα, η
λύση των μέγιστων προβλημάτων του Ελληνικού Λαού περνά μέσα από την Εκκλησία
της Ελλάδος. Διότι, εάν σήμερα υφίσταται Ελληνικός και Ορθόδοξος Λαός, αλλά και
η Ελλάδα η ιδία ως ελεύθερο κράτος, αυτό
οφείλεται μόνο στην Ορθόδοξη πίστη και στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Δηλαδή
στο τιμημένο Ορθόδοξο ράσο των επισκόπων, των ιερέων και των μοναχών.
Στην
ελληνική κοινωνία και στον ελληνικό λαό συσσωρεύονται διαρκώς προβλήματα επί
προβλημάτων και τον ουρανό της Ελλάδος τον γεμίζουν σύννεφα βαριά, που θα
επιφέρουν μεγάλη μπόρα. Βεβαίως μας παρηγορεί ο λόγος του Αγίου Παϊσίου και
άλλων νεοφανών Αγίων, πως μετά την μπόρα την δαιμονική θα έχουμε λιακάδα θεϊκή.
Η Εκκλησία της Ελλάδος γίνεται η ιδία μάρτυρας
όλων αυτών των προβλημάτων και υπόκειται σε αυτά. Εάν η Εκκλησία της Ελλάδος
λειτουργήσει ορθοδόξως, τότε και η Ελλάδα θα διασωθεί στον τόπο της ορθοδοξίας
και της ελληνικότητας.
Είναι
σαφές πως από την εποχή των σταυροφόρων ξεκίνησε ο πόλεμος από τη Δύση και η
προσπάθεια δυτικοποιήσεως της ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας. Όταν
οι Φράγκοι κατέκτησαν την δυτική Ρωμανία, αντί να ακολουθήσουν τον ορθόδοξο και
ρωμαΐικο δρόμο δημιουργώντας ορθόδοξη Φραγκοσύνη, όλως αντιθέτως, δημιούργησαν
την δυτική φραγκική αίρεση τους και την δυτική εκτροπή της δυτικής
χριστιανοσύνης τους, εισάγοντας θεμελιώδεις αιρέσεις, όπως το Φιλιόκβε, την
άρνηση των Ακτίστων Θείων και Θεοποιών Ενεργειών, τον άγαμο κλήρο κλπ. Αφού
βεβαίως καθυποτάξαν και εξαφάνισαν την δυτική Ορθόδοξη Ρωμανία, όπως τώρα
επιχειρούν να υποτάξουν και να εξαφανίσουν την Ανατολική Ορθόδοξη Ρωμανία.
Όλη
αυτή την δυτική εκτροπή την περιγράφει και την αναλύει σε βάθος ο μεγάλος σύγχρονος στοχαστής και Φιλόσοφος
Σπύρος Κυριαζόπουλος στο βιβλίο του «Η καταγωγή του τεχνικού πνεύματος», αλλά
και ο μεγαλύτερος ίσως ορθόδοξος θεολόγος και δογματολόγος της σύγχρονης Ανατολικής Ορθοδοξίας, π.
Ιωάννης Ρωμανίδης.
Μάλιστα ο καθηγητής Ρωμανίδης μιλά σαφώς για το σχέδιο δυτικοποιήσεως της Ορθοδοξίας μέσω διωγμού του ορθόδοξου μοναχισμού, όπως συνέβη επί εποχής Όθωνος αλλά και αργότερα. Διότι ο Ορθόδοξος Μοναχισμός είναι θεμέλιο και πυλώνας της Ορθόδοξης Εκκλησίας, αφού όλες οι αιρέσεις ανατρέπονται από τον ορθόδοξο μοναχισμό. Και αυτό είναι προφανές, αφού στον ορθόδοξο μοναχισμό, όπως κατ’ επέκταση και σε όλο τον ορθόδοξο κόσμο, σκοπός της χριστιανικής ζωής είναι η απόκτηση του Αγίου Πνεύματος, όπως πολύ σαφώς περιγράφει ο Άγιος Σεραφείμ του Σαρώφ στον διάλογο του με τον μαθητή του Μοτοβίλωφ.
(συνεχίζεται)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου